Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@15:24:23 GMT

اعزام 25 هزار زائر لرستانی به پیاده‌روی اربعین

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۴۸۶۴

اعزام 25 هزار زائر لرستانی به پیاده‌روی اربعین

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد خسروی، مدیر کل حج و زیارت لرستان امروز، نهم آبان در جمع خبرنگاران، گفت: امسال برای پیاده‌روی اربعین از استان لرستان 25 هزار و 780 نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند و ویزا دریافت کردند.
وی اضافه کرد: از مدت‌ها قبل برای اعزام زائران برنامه‌ریزی شده بود و خوشبختانه همه زائران لرستان بدون هیچ مشکلی عازم این سفر شدند و هم‌اکنون در حال بازگشت هستند و بازگشت زائران در حال انجام است که اتوبوس‌های زیادی برای بازگشت زائران به مرز اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسروی اضافه کرد: علاوه‌بر اتوبوس‌های اعزامی از سوی ناوگان‌ها، 800 دستگاه از اتوبوس‌های عمومی نیز به مرز اعزام شده‌اند تا در صورت کمبود اتوبوس از این اتوبوس‌ها برای بازگشت زائران استفاده شود.
مدیرکل حج و زیارت لرستان ادامه داد: حدود 60 درصد از زائران اربعین از مرز مهران عبور کردند و زائران لرستانی نیز از این مرز عبور کردند که در مسیر راه در استان و شهرستان‌ها موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران اربعین برپا شد و خدمات مورد نیاز را به زائران ارائه دادند و خوشبختانه سال به سال مراسم اربعین حسینی با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی اربعین حسینی پیاده روی زائر محمد خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است

دریافت 6 MB کد خبر 6098308

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۷ هزار زائر حج از فرودگاه اصفهان
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌
  • جزئیات اعزام زائران خراسان رضوی به عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت