Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال موفقیت‌های کمیته اسلالوم و آبهای خروشان کشورمان در کسب مدال در آسیا، حضور در کمپ های نخبه گزینی، کسب رتبه برترین طرح نخبه پروری در کمیته بین المللی المپیک و دریافت دو سهمیه در بازیهای المپیک جوانان آرژانتین، این بار این کمیته موفق به کسب امتیاز میزبانی رقابتهای قایقرانی اسلالوم در ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فراهم شدن زمینه برگزاری این رقابتها، قرار است اولین دوره رقابتهای قایقرانی اسلالوم قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا از صبح فردا در منطقه رودخانه کرج ( جاده چالوس ) برگزار شود. این مسابقات با حضور نمایندگان ازبکستان، قزاقستان، تایلند، ویتنام، چین تایپه، لبنان، هند، ترکیه و قایقرانان کشورمان از فردا پنجشنبه ۱۰ آبان ماه آغاز و تا ١٢ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

برنامه برگزاری اولین دوره مسابقات از سوی کمیته برگزاری اعلام شده است که طبق آن امروز صبح جلسه رسمی سرپرستان تیم ها برگزار و آئین افتتاحیه این رقابتها عصر امروز برگزار خواهد شد.

برنامه کامل مسابقات به این ترتیب است :

* پنجشنبه ۱۰ آبان ماه( ساعت ۹ الی ۱۲)
برگزاری مرحله انتخابی و مقدماتی در مواد کایاک و کانو یکنفره در دو بخش آقایان

* جمعه ١١ آبان ماه( ساعت ۹ الی ۱۲)
برگزاری مسابقات تیمی

شنبه ١٢ آبان ماه( ساعت ۹ الی ۱۶)
برگزاری رقابت های فینال کایاک و کانو یکنفره و تیمی زیر٢٣ سال و جوانان و توزیع مدال

مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر٢٣ سال و جوانان آسیا برای نخستین بار به میزبانی کشورمان در کیلومتر ١۴ جاده کرج-چالوس (رودخانه کرج) برگزار خواهد شد.

کد خبر 4446000

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلالوم قایقرانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اربعین ۹۷ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان السد قطر مجارستان کشتی آزاد فینال لیگ قهرمانان آسیا کشتی فرنگی تیم فوتبال السد قطر برانکو ایوانکوویچ نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در میدان بسیج بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور