Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- مدير راهداري و حمل و نقل جاده اي شاهين دژ گفت: 50 حلقه لاستيک با نرخ مصوب دولتي در اجراي طرح توزيع لاستيک بين کاميونداران و خودروهاي مسافربري اين شهرستان توزيع شد.

کاظم پاشايي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: 30 حلقه از اين تعداد لاستيک توزيع شده مربوط به خودروهاي باري و 20 حلقه متعلق به اتوبوس هاي بين شهري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اين تعداد لاستيک به نرخ دولتي در اختيار آنان قرار گرفته است، اظهار داشت: توزيع لاستيک وارداتي در راستاي تحقق مطالبه هاي رانندگان ناوگان حمل و نقل از سوي دولت در سراسر کشور انجام شد و در هر نوبت توزيع، سهمي به ناوگان اين شهرستان تخصيص مي يابد.
پاشايي هدف از اجراي اين طرح را توزيع عادلانه و ارزان لاستيک در بين رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌اي عنوان کرد و ادامه داد: عوامل توزيع و فروش از سوي اداره صنعت، معدن و تجارت اين شهرستان معرفي شده اند.
به گزارش ايرنا، بيش از 500 دستگاه خودرو سنگين شامل تريلي، کاميون و اتوبوس و 300 راننده داراي کارت هوشمند سازمان حمل و نقل جاده اي در شاهين دژ فعاليت دارند.
شاهين دژ داراي 216 کيلومتر راه اصلي و فرعي و 530 کيلومتر راه روستايي آسفالت و شوسه است و بيش از 42 درصد راه هاي روستاي اين شهرستان آسفالت هستند.
9903/6185/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین

تین نیوز

انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان خواستار نظارت میدانی و برخورد لازم با گرانفروشی قطعات  و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران وسائط نقلیه سنگین شد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که سوم اردیبهشت ماه حسین عبدالهی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان به رئیس اتحادیه خدمات فنی و تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین ارسال کرده، آمده است: پیرو گزارش های متعدد رانندگان و کامیونداران مبنی بر گرانفروشی قطعات و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران منطقه صنعتی امیرکبیر اصفهان و عدم رعایت نرخ نامه های ابلاغی آن اتحادیه، خواهشمندیم ضمن نظارت میدانی و برخورد لازم با متخلفان، دستور فرمایید نرخ مصوب اتحادیه در کلیه تعمیرگاه ها و همچنین نمایندگی های مجاز خودروهای دیزلی به نحوی که قابل رویت باشد، الصاق گردد.جهت اطلاع از سال 1397 کرایه حمل کالا بر مبنای هزینه ها محاسبه و تعیین می گردد و یکی از مهمترین پارامترهای موثر در تعیین نرخ حمل هزینه های تعمیر و نگهداری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد