Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@17:42:28 GMT

همایش بزرگ رضویون در شرق اصفهان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۵۱۰۴

همایش بزرگ رضویون در شرق اصفهان برگزار می‌شود

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) تجمع بزرگ رضویون به میزبانی آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند برگزار می‌شود. ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفرزاده اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده و همچنین مطابق با سنوات گذشته همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) تجمع بزرگ رضویون به میزبانی آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم باشکوه صبح روز پنج‌شنبه 17 آبان مصادف با 28 ماه صفر المظفر همراه با سخنرانی و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) در جوار آستان مقدس این امامزاده جلیل القدر با حضور هیئت‌های عزاداری و دسته جات عزادار و مردم مومن و ولایتمدار شهر هرند برگزار می‌شود.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه ادامه داد: همچنین با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده نمایشگاه فرهنگی با 15 غرفه که برنامه‌های مذهبی و فرهنگی را اجرا می‌کنند و برپایی خیمه‌های معرفت برای پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره به خانواده است در حاشیه این مراسم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برپا می‌شود.

جعفرزاده گفت: همچنین براساس هماهنگی به عمل آمده سازمان انتقال خون نیز جهت دریافت خون از عزاداران واحد انتقال خون سیاری را در جوار حرم مطهر این امامزاده مستقر می‌کنند و با همکاری هلال احمر و مرکز بهداشت و درمان نیز ایستگاه‌های سلامت برای ویزیت رایگان عزاداران در جوار این امامزاده بزرگوار و در حاشیه برگزاری این مراسم برپا می‌شود.

وی افزود: این مراسم به صورت زنده و مستقیم نیز از مرکز صدا و سیمای استان اصفهان پخش می‌شود.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه گفت: آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) در شهرستان جلگه و جرقویه و در شهر هرند واقع شده است.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد

 آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان قم ضمن اشاره به گرامیداشت هفته تعلیم و تربیت و روز معلم، به وضعیت ایمان و بصیرت در جامعه اشاره و عنوان کرد: تعهد آحاد مختلف جامعه از جمله معلمین و اساتید به اسلام و شهدا و انقلاب بیشتر شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)افزود: در بیش از ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، شاهد عبرت‌ها و درس‌های شیرین و تلخی بودیم که هر کدام می‌توانست ایمان و اعتقاد مردم را دستخوش تغییر قرار دهد.

امام جمعه قم با بیان این که بخش اعظمی از جوانان و فرزندان سرزمین‌مان با این که امام و دفاع مقدس را درک نکرده اند، تعهد وصف ناپذیری نسبت به اسلام و انقلاب دارند، گفت: این که افرادی که مظاهر، مبادی و موسس انقلاب را درک نکردند، این گونه پای نظام اسلامی ایستادگی می‌کنند، نشان دهنده رشد و تعالی ایمان در جامعه است.

آیت الله سعیدی به بازتاب جهانی دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی و سلحشوری جوانان غیور سرزمینمان در پاسخ به یاوه گویی‌های استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: ذوب یکی از فرایند‌های خالص سازی مواد است تا مواد پیرامونی از ماده اصلی تفکیک پذیر باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به این که سطح بینش مردم نسبت به سال‌های نخستین انقلاب ارتقاء یافته است،عنوان کرد: بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب، با عبور از بحران‌ها، خلوص انقلابی ملت ایران بیشتر و ناخالص‌ها جدا شدند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به پاسخگویی فرزندان جوان و انقلابی سرزمینمان به رژیم غاصب صهیونیستی اشاره و با تأکید بر این که عملیات وعده صادق به صورت فنی طراحی و اجرا شد، افزود: فرزندان سلحشور سرزمینمان پیام دقیق و روشنی به چند سال یاوه گویی رژیم غاصب صهیونیستی دادند.

آیت الله سعیدی بر اهمیت توجه به زیر ساخت معرفتی جشن‌های دهه کرامت تصریح و با بیان این که اساس و مبنای این جشن‌ها باید «عارفاً بحقّها» باشد، عنوان کرد: برپایی جشن‌ها باید بهانه‌ای برای افزایش معرفت دانش آموزان، شرکت کنندگان و فعالان برگزاری این مراسم‌ها باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ضمن اشاره به روایتی از اهل بیت علیهم السلام، زائران با معرفت حرم فاطمه معصومه سلام الله‌علی‌ها را بهشتیان روی زمین دانست و گفت: کار آموزش و پرورش در شهر مقدس قم در عین سختی، بسیار شیرین و معنوی است. گرایش کلی تمام مدارس قم در عین توجه به الزامات آموزشی و ارائه رویکرد‌های تخصصی باید توجه به این نکته باشد که کار فرهنگی و آموزشی ما در بستر حرم اهل بیت علیهم السلام دنبال می‌شود.

تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه سلام الله علیها آثار بازخورد نظرسنجی‌های دانش آموزی در ترسیم اولویت‌ها و ایجاد جاذبه‌های تحصیلی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: صداقت کودکان و نوجوانان در بیان علاقه مندی ها، دغدغه‌ها و انتظارات باید مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد.

آیت الله سعیدی در بخش پایانی سخنان خود شهید مطهری را شمع فروزان بصیرت بخش و دانش افزا دانست و با بیان این که شهید مطهری جان و سلامتی اش را در راه خدا و برای مردم صرف نمود، عنوان کرد: عمر شهید مطهری مملو از تعلیم، تدریس، تزکیه و روشنگری بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد