Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ روز گذشته ساختمان جدید‌ای اف سی در مالزی در حالی افتتاح شد که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از تالار افتخارات این مجموعه نیز رونمایی کردند.

یکی از تصاویر جالب و خاطره انگیز که روی دیوار این بخش از ساختمان نصب شده، به فاطمه اعتدادی ملی پوش فوتسال ایران اختصاص دارد. همچنین در تصاویر دیگر نیز عکس‌هایی از تیم ملی فوتسال مردان ایران و همچنین هواداران ایرانی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم ملی فوتسال بانوان ایران باتوجه به قهرمانی در مسابقات آسیایی، بسیار مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد.

همچنین عکس علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان که سابقه قضاوت فینال المپیک ریو و دیدار رده بندی جام جهانی روسیه را در کارنامه دارد در این تالار دیده می‌شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تالار افتخارات AFC کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا فغانی بانوان فوتسال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!

در آخرین دیدار از مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اولسان در ژاپن به مصاف یوکوهاما رفت که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه 3-2 به سود ژاپنی‎‌ها خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه نتیجه در مجموع 3-3 شده بود، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی رفت که در نهایت شاگردان هری کیول در این بازی به پیروزی رسیدند. 

قضاوت این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد بر عهده علیرضا فغانی داور ایرانی-استرالیایی فوتبال آسیا بود که در مجموع قضاوت بسیار خوبی داشت و حتی در صحنه‌ای که در دقیقه 39 تصمیم به اخراج بازیکن یوکوهاما گرفت، هوشمندی و ذکاوت بالای خود را نشان داد.

فغانی در این دیدار یک پنالتی هم به سود اولسان اعلام کرد ولی از آن مهمتر در دقیقه 46 و در شروع نیمه دوم، در صحنه‌ای که بویانیچ سوئدی موفق شد گل سوم بازی را برای اولسان به ثمر برساند، به درستی با کمک VAR آفساید مارتین آدام و محدود کردن دید دروازه‎‌بان یوکوهاما را تشخیص داد که از صحنه‌های کلیدی این بازی بود که می‌توانست برنده بازی و سناریوی این دیدار را به صورت کلی تغییر دهد.

به هر ترتیب علیرضا فغانی در مجموع قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد و البته این نهمین قضاوت او در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بود که باعث شده او بیشترین حضور را در این فصل از مسابقات داشته باشد و اکنون او از فصل 2010/11 تا کنون 61 تقابل آسیایی را سوت زده است.

 

منبع:ورزش سه

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود