Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@14:04:56 GMT

وزیر کار بازداشت صبا آذرپیک را تأیید کرد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۵۲۴۸

وزیر کار بازداشت صبا آذرپیک را تأیید کرد

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازداشت صبا آذرپیک فعال سیاسی و خبرنگار سابق رسانه‌های اصلاح‌طلب را تأیید کرد.

به گزارش مشرق، صباآذرپیک فعال سیاسی و خبرنگار سابق رسانه‌های اصلاح‌طلب قبل از برگزاری جلسه رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به محمد شریعتمداری، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت و گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقدام به انتشار برخی اسناد درخصوص ارتباط شریعتمداری با پرونده ثبت سفارش و واردات غیرقانونی خودرو کرد و مدعی شد او در این زمینه نقشی اساسی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رأی اعتماد مجلس به محمد شریعتمداری، اکانت‌های صباآذرپیک در برخی صفحات اجتماعی غیرفعال شد و اطرافیان او مدعی شدند هیچ اطلاعی از او ندارند و ممکن است به دنبال انتشار این اسناد بازداشت شده باشد.

محمد شریعتمداری شب گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توییتر ضمن تأیید بازداشت صباآذرپیک، گفت: پس از شنیدن خبر بازداشت یکی ازخبرنگاران،پیگیری کردم.متاسفانه صحت داشت.علیرغم ادعاهای کذبی که ارائه کرده بودو در یک اقدام عجیب،اطلاعات قبلی و عادی کشف شده توسط ما را در سربرگ محرمانه واجا بصورت ناقص انتشار داده بود،به مسئولان گفتم به هیچوجه راضی به بازداشت او و هیچ خبرنگاری نیستم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین بازداشت توییتر خبرنگار اصلاح طلب محمد شریعتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش

وزارت کشور ترکیه امروز (سه‌شنبه) از بازداشت ۱۴۷ فرد به اتهام همکاری با داعش در این کشور خبر داد.   به گزارش ایرنا، «علی یرلی‌ کایا» وزیر کشور ترکیه در این باره اعلام کرد که در عملیات «بزدوغان-۱۷» علیه گروه تروریستی داعش در «ساکاریا»، ۱۴۷ مظنون دستگیر شدند.   وزیر کشور ترکیه گفت: نیروهای امنیتی کشور از اول ژوئن ۲۰۲۳ تا ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ خرداد ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین ۱۴۰۳)، هزار و ۳۲۹ عملیات علیه گروه تروریستی داعش ترتیب داده‌اند که در نتیجه ۲ هزار و ۹۱۹ مظنون دستگیر شده‌اند.   یرلی‌کایا در ادامه افزود: ۶۹۲ نفر از افراد مذکور بازداشت، ۵۳۱ نفر به شرط کنترل قضایی آزاد شدند و روند رسیدگی قضایی ۱۸۷ نفر از آنان ادامه دارد.   وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه ترکیه با معضل تروریسم تاکید کرد.   نیروهای امنیتی ترکیه به صورت مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران تشکیلات تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • لایحه عفاف و حجاب به تأیید شورای نگهبان نرسیده است/ارجاع لایحه به مجلس برای رفع ایرادات
  • طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • ضرورت انتشار آماری از میزان تحقق شعار سال
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • اضطراب اجتماعی، اضطراب جمعیت و راه‌های مقابله با آن
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند