Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، مدیر آب و خاک و فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:این تسهیلات به صورت بلا عوض در اختیار کشاورزان قرار میگیرد. عبدالعلی بهاء الدینی با اشاره به اینکه اجرای طرح آبیاری نوین در سه هزارو صد هکتار از زمین‌های مناطق مختلف استان در دستور کار است افزود:ارائه مستندات از جمله مجوز تامین آب و زمین برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح برای ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود، گفت:برای اجرای این طرح در هر هکتار متناسب با شرایط بین ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت میشود. بهاء الدینی افزود:هم اکنون بیش از سی و سه هزار هکتار از زمین‌های استان به صورت نوین آبیاری می شود که در هر هکتار ۴ هزار متر مکعب صرفه جویی آب به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد جهاد کشاورزی آبیاری نوین آب و خاک اختصاص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۹۰ خانوار در شهرستان جرقویه برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال ثبت نام کردند.

محمد هادی فرازبخت افزود: با تلاش‌های بعمل آمده ۱۱۵ پلاک زمین برای خانوار‌های حائز شرایط تامین شده که با برگزاری مراسمی از طریق قرعه کشی اراضی به متقاضیان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: همچنین به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوار‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص می‌یابد.
متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها