Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس معارف ولایت بغلان اعلام کرد که به دنبال دخالت‌ وکلای شورای ولایتی، نظم ریاست معارف این ولایت بهم خورده است.

محمد اسماعیل مجاهد گفت: همزمان شکیبا، شکیلا و لیلما از سوی وزارت معارف به عنوان معاون تدریسی مکتوب دریافت کرده‌اند و دخالت و فشار وکلای شورای ولایتی بر سر معرفی شدن هر کدام این افراد، بی‌نظمی هایی را در این اداره ایجاد کرده و سبب شده تا تشنج در این اداره افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شورای ولایتی بلان این ادعا را رد کرده اند.

پیش از این نیز بارها در برخی از ادارت دولتی در افغانستان چندین نفر همزمان مکتوب معرفی شدن در یک کرسی دولتی را به دست آورده‌اند که منجر به تنش‌های فراوان در آن اداره شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان ولایت بغلان معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش عایدی اداره ترافیک پنجشیر

اداره ی ترافیک پنجشیر، ازعایدی ۶ میلیون افغانی این اداره در سال جاری خبرداد.

این عواید، درجریان امسال، ازدرک توزیع لایسنس، جوازسیر و دیگر خدمات راهنمایی و رانندگی به دست آمده وتسلیم بانک مرکزی شده است.

عابدالله عقاب فاروقی، سخنگوی پلیس پنجشیر گفت اداره ی ترافیک پنجشیر، بیش ازشش ملیون افغانی درجریان سال جاری عایدی داشته است.

اوگفت این رقم، افزایش را درعواید اداره ی ترافیک پنجشیر، نسبت به سال قبل نشان می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ دریانورد در مازندران
  • ۱۱ کشته و زخمی در پی درگیری کوچی ها و باشندگان فاریاب
  • وقوع زلزله در قندهار
  • ۸ کشته در حملات هوایی پاکستان به افغانستان
  • وقوع درگیری مرزی بین افغانستان و پاکستان
  • درگیری مرزی افغانستان و پاکستان
  • حمله هوایی پاکستان به ۲ ولایت شرقی افغانستان
  • تکمیل حداکثری بازسازی میدان هوایی ولایت بدخشان
  • افزایش عایدی اداره ترافیک پنجشیر
  • معرفی وابسته نظامی افغانستان در روسیه