Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@06:06:13 GMT

فراز کمالوند به لیگ برتر برمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۵۹۷۰

فراز کمالوند به لیگ برتر برمی‌گردد؟

سرمربی پیشین اکسین البرز هنوز مقصد جدید خود را معرفی نکرده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، فراز کمالوند شب گذشته بعد از جلسه ای طولانی مدت با مدیرعامل باشگاه اکسین البرز از سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد و استعفای او نیز مورد قبول مدیران باشگاه مطرح لیگ یکی قرار گرفت.


در چنین شرایطی گفته می شود کمالوند که در سال های گذشته با تیم های تراکتورسازی، گسترش فولاد، نفت آبادان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته، بار دیگر به دسته برتر فوتبال ایران برمی گردد و به زودی هدایت یک تیم را برعهده می گیرد.


کمالوند دیشب در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد که با توجه به مشکلات موجود در لیگ یک انگیزه لازم برای کار کردن در این فضا را ندارد و می خواهد فعالیت مربیگری اش را در لیگ برتر ادامه دهد. به همین خاطر احتمال اینکه او طی روزهای آینده هدایت یکی از تیم های لیگ برتری که از قضا نتایج خوبی نیز تا پایان هفته دهم کسب نکرده را برعهده بگیرد، زیاد است.


باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره سرمربی موفق فوتبال ایران در چند سال گذشته رخ خواهد داد.

دسته یک اکسین البرز فراز کمالوند (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک اکسین البرز فراز کمالوند سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره

به گزارش "ورزش سه"، احمد اسماعیل‌پور، بازیکن سابق تیم ملی، که سال گذشته از سوپرلیگ چین راهی لیگ باشگاهی ایران شد و بمب نقل و انتقالات فوتسال ایران لقب گرفت، به مدت یک فصل دیگر برای کراپ الوند توپ خواهد زد. اسماعیل‌پور فصل پیش به علت مصدومیتی که از گذشته گریبان‌گیرش بود و خستگی ناشی از لیگ چین، در اکثر دیدارهای کراپ الوند غایب بود و حالا به نظر می‌رسد باری دیگر آمادگی خود را به‌دست آورده و به بدون هیچ مشکلی با پیراهن کراپ به میدان می‌رود.

برنده توپ برنزی جام جهانی 2016، سه دوره پیاپی در فصل‌های (۱۳۹۰، ۱۳۹۱، ۱۳۹۲) آقای گل لیگ برتر فوتسال ایران شد و در سال ۱۳۹۷ با رکورد خیره کننده ۶۴ گل در ۲۳ بازی، آقای گلی لیگ چین را به خود اختصاص داد، تا در تاریخ این کشور چنین تعداد گلی در طول یک فصل بی‌سابقه باشد.

اسماعیل‌پور که در دهه نود به عنوان آقای گل بی‌بدیل فوتسال ایران مشهور بود، در سال ۱۳۹۱ با پیراهن گیتی‌پسند ۹ گل در جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رساند و کفش طلایی مسابقات را به‌دست آورد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور گام برمی دارد