Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ریکرو معتقد است سطح رکورد کمانداران شرکت کننده در نخستین دوره انتخابی پایین بوده است.

مجید میررحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت کمانداران شرکت کننده در نخستین انتخابی تیم ملی اظهار کرد: با وجود اینکه تعداد نفرات زیادی در نخستین دوره انتخابی تیم ملی شرکت کرده بودند و ما رکورد ورودی را (645 برای مردان و 635 زنان) نسبت به قبل 10 نمره کاهش داده بودیم، متاسفانه تنها میلاد وزیری و صادق اشرفی موفق به ثبت این رکودها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ثبت رکورد کمانداران در نخستین انتخابی تیم ملی به حدی پایین بود که ما انتظار چنین عملکردی از سوی کمانداران نداشتیم. تصور می‌کردم با کاهش 10 نمره سطح رکورد، کمانداران بیشتری ورودی را کسب کنند، اما در بخش زنان و مردان تنها دو نفر موفق به ثبت این رکورد شدند و این خارج از انتظار بود.

میررحیمی خاطرنشان کرد: در مجموع از نخستین انتخابی تیم ملی راضی نبودم و برای بالا بردن سطح رکود کمانداران باید برنامه ریزی فشرده و دقیقی انجام دهیم تا بتوانیم در فرصت زمانی که تا شروع مسابقات قهرمانی جهان که خرداد سال آینده در هلند برگزار می‌شود، نفرات اصلی تیم ملی را برای این رقابت مشخص کنیم.

سرمربی تیم ملی تیروکمان با اشاره به حضور 25 کماندار زن و مرد در اردوی تیم ملی که از روز شنبه 12 آبان در سایت تیروکمان آغاز خواهد شد، تصریح کرد: 25 کماندار دعوت شده در بخش زنان و مردان پس از پایان اولین اردو به دو تیم الف و ب تقسیم می‌شوند که البته یک تعداد از نفرات که از نظر رکوردی شرایط خوبی نداشته باشند، از اردوهای بعدی خط می‌خورند و نفرات جدیدی به تیم ملی اضافه خواهد شد. سعی ما بر این است که با ارزیابی کمانداران از نظر سطح رکوردی بتوانیم بهترین نفرات را شناسایی و تیم خوبی را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی تیر و کمان همچنین درباره حضور کمانداران در نخستین دوره مسابقات تیروکمان نظامیان جهان (سیزم)، گفت: هر چند برای حضور در این رقابت‌ها مذاکراتی با نیروهای مسلح داشتم، اما هنوز قراردادی منعقد نشده و هیچ هماهنگی و نشستی با اعضای تربیت بدنی نیروهای مسلح در این زمینه نداشتیم.  به هر صورت هنوز نمی‌دانم شرایط برگزاری مسابقات چگونه خواهد بود. رقابت‌های تیروکمان نظامیان جهان (سیزم) 20 آبان ماه به میزبانی ایران در سایت تیر و کمان برگزار می‌شود  و اگر قرار باشد در این رقابتها شرکت کنیم، فرصت زمانی کمی برای آماده‌سازی تیم داریم. چون تا به امروز نه جلسه‌ای با مسئولان هماهنگی مسابقات نظامیان جهان داشتیم و نه اردویی برای کمانداران برگزار شده است.

میررحیمی اضافه کرد: اگر قرار باشد در مسابقات نظامیان جهان شرکت کنیم با این شرایط تنها به عنوان شرکت کننده حضور خواهیم داشت زیرا این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و تمام کشورهای خارجی شرکت کننده سعی می‌کنند در مسابقات تیر و کمان نظامیان جهان از بهترین کمانداران خود که در سطح جهان و المپیک صاحب مدال هستند، استفاده کنند و این شرایط را برای مدال آوری سخت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا با 24 ساعت هماهنگی نمی‌توان حضور قدرتمندی در مسابقات نظامیان جهان داشت. ما زمان بسیار محدودی برای شرکت در این تورنمنت داریم و برای حضور منتظر هماهنگی با مسئولین تربیت بدنی نیروهای مسلح هستیم. ما برای شرکت در رقابت‌های انتخابی از دو ماه گذشته فراخوان دادیم و سعی کردیم اطلاع رسانی جامعی داشته باشیم تا تمام کمانداران بتوانند در انتخابی شرکت کنند. چگونه می‌توان برای چنین رقابت مهمی که در سطح جهان است، بدون هیچ گونه برنامه ریزی و در زمان محدود تیمی را آماده کرد که شانس مدال آوری داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان به میزبانی آرژانتین برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۲۰ تیم حضور دارند که در ۶ گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. پس از برگزاری قرعه کشی این مسابقات، تیم واترپلو کمتر از ۱۸ سال ایران در گروه (سه) با تیم‌های چین و کانادا همگروه شد.

 

دیگر خبرها

  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • «مسابقات چوگان» در نقش جهان اصفهان