Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طی هشت روز گذشته همزمان با اربعین حسینی، به ۱۶۲ هزار و ۲۲۸ زائر اربعین حسینی در موکب امام رضا(ع) در کربلا خدمت رسانی شد.
وی افزود: در موکب امام رضا(ع)، خدماتی همچون اطعام، اسکان، پخت و توزیع نان گرم، خدمات پزشکی و دارویی به زائران ارائه می گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: در کنار این خدمات مراسم قرائت دعا، سخنرانی، عزاداری، پاسخگویی به مسائل شرعی به همراه برپایی حلقه های معرفت در محل موکب امام رضا(ع) ویژه زائران اجرا می‌شد.
وی عنوان کرد: در این بازده زمانی پذیرایی از ۴۳هزار و ۴۴۰ نفر و اسکان ۲۴ هزار و ۴۰۰ نفر انجام شد و ۹۸۸ نفر نیز از خدمات دارو و درمانی این موکب بهره‌مند شدند.
حجت الاسلام و المسلمین نوروزی بیان کرد: با استقرار نانوایی صلواتی در موکب امام رضا(ع) در کربلا، ۹۳هزار و۴۰۰ نان صلواتی پخت شد و بین زائران توزیع شد.
لازم به ذکر است؛ موکب امام رضا(ع) در کربلای معلی با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان های کردستان ،خراسان رضوی، اردبیل و چهار محال و بختیاری از تاریخ ۳۰ مهر ماهلغایت ۸ آبان به زائران اربعین حسینی به ارائه خدمت پرداخت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی اربعین حسینی موکب امام رضا کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی مویدی، امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جلسه قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ در انتظامی کردستان اظهار کرد: تأمین نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه موجب ارتقای احساس امنیت می‌شود و شهروندان با خاطر طیب و آسوده به سفرهای نوروزی می‌روند.

وی افزود: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد: با تلاش مجاهدانه و خلاقانه همکاران ما در استان کردستان شاهد توفیقات بسیار ارزشمندی در تأمین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و دستگیری مجرمان و برقراری نظم و امنیت مطلوب هستیم که همگی حاصل ایثار و باور قلبی به خدمتگزاری مردم است.

سردار مویدی تصریح کرد: ارزش کار و فعالیت شبانه‌روزی پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت کشور، از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند است و اجر و پاداش اخروی آن کمتر از دیگر فضلیت‌های معنوی نیست که در واقع در سایه امنیت سایر فعالیت‌های دیگر معنا پیدا می‌کند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امنیت نقش مهمی در تولید و اقتصاد یک کشور دارد در این راستا پلیس با گشت‌های شبانه‌روزی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا این مهم به خوبی تحقق یابد.

کد خبر 739434

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند