Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:20:14 GMT

«لادروپ» هم به رئال «نه» گفت!

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۶۵۵۱

«لادروپ» هم به رئال «نه» گفت!

به گزارش خبرگزاری مهر، مطبوعات اسپانیا مدعی شدند فلورنتینو پرس بعد از اخراج خولن لوپتگی، سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید، برای پیدا کردن جانشین او دچار مشکل شده است. روزنامه اسپانیایی آس نوشته آخرین مربی‌ای که تا اینجای کار به این تیم پاسخ رد داده مایکل لادروپ بوده است. این مربی دانمارکی از بعد از این که قراردادش با تیم قطری الریان به پایان رسیده بدون تیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مذاکرات فلورنتینو با آنتونیو کونته هم به خوبی پیش نرفته است و همچنین نتوانسته روبرتو مارتینز را برای ترک بلژیک متقاعد کند. پاسخ منفی لادروپ توسط بریام توتوملو، مدیر برنامه‌های او تائید شده است. او مدعی شده با شرایط نامساعدی که مادرید دارد دوست ندارد در این بازه زمانی در مادرید باشد و با این تیم کار کند. او همچنین مدعی شده لادروپ دوست دارد در آینده روزی سرمربی رئال شود و این تیم را دوست دارد.

کد خبر 4446099

منبع: مهر

کلیدواژه: اسپانیا تیم فوتبال رئال مادرید لالیگا اربعین ۹۷ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان السد قطر مجارستان کشتی آزاد فینال لیگ قهرمانان آسیا کشتی فرنگی تیم فوتبال السد قطر سایپا برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم

لوکا مودریج هافبک ملی پوش کروات رئال مادرید بی شک یکی از برترین و با کیفیت ترین بازیکنانی است که مستطیل سبز به خود دیده است. گوشه ای از حرکات تکنیکی، پاس ها و گل های لوکیتا را با لباس رئال مادرید ببینید.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • پارک رئال مادرید در دبی؛ سانتیاگو برنابئو را در امارات تجربه کنید / فیلم
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)