Web Analytics Made Easy - Statcounter

بی تردید آینده فوتبال بوکان و حتی ورزش این شهر در گرو تغییر در زیرساخت ها و نگرش ها است و همچنین بها دادن به ورزش پایه و حضور بازکنان بومی در بدنه ورزش شهرستان از جمله تیم باشگاهی سردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  همین دو ماه پیش بود که مدیرعامل وقت سردار به همراه اسپانسر های متمول باشگاه در یک نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه بوکان از برنامه های خود برای تشکیل تیمی قدرتمند سخن به زبان آورد و ایده های فرا بوکانی را برای این تیم عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه هایی که شاید تیم های بزرگ کشوری نیز تاکنون از عهده انجام آنان بر نیامده اند ولی مسئولان وقت باشگاه با جدیت بر انجام این اقدامات اصرار داشتند و همین امر سبب شد تا خبرنگار کانی پرس در همان جلسه مدیرعامل سردار را مدیری ماورایی بداند که ناراحتی شدید مجید حیدری را به دنبال داشت.

حال بعد از گذشت ۷ هفته از برگزاری رقابت های لیگ دسته دوم، هواداران پرشور سردار شاهد بروز حاشیه های گسترده ای در تیم محبوب خود هستند تا جایی که در نهایت و با تصمیم هیئت مدیره باشگاه مدیرعامل ماورایی سردار بدون انجام وعده های خود از سمتش کنار گذاشته شد.

بی تردید فوتبال بوکان نیز از فوتبال کشور جدا نیست و این باشگاه با مشکلات عدیده ای رو به رو است و قطعا باید مدیرانی برای این تیم محبوب تصمیم گیری کنند که مشکلات فوتبال کشور را در سطح کشوری به خوبی آموخته باشند تا بتوانند در روزهای مهم تصمیمات سرنوشت سازی گیرند.

حال و بنا به تصمیم هیئت مدیره در سطح مدیریت اجرایی باشگاه از مدیرعامل گرفته تا کادر فنی تغییر و تحول صورت گرفته و محمد محمدی به عنوان مدیرعامل و داوود سید عباسی که نسبتا کارنامه مثبتی در سطح فوتبال اول کشور دارد به عنوان کادر مدیریتی جدید محبوب ترین تیم فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور انتخاب شدند.

بی ترید جدای از آن که چه کسانی به عنوان مدیرعامل و سرمربی تیم انتخاب شده اند فوتبال بوکان به ویژه باشگاه سردار طی چند سال گذشته در میان تصمیمات آنی روسا و همچنین مدیران ماورایی خود که هرکدام به نوعی سبب بالا بردن انتظارات هواداران شدند مچاله شده است.

بالا بردن انتظارات از تیمی همچون سردار که دارای ده ها مشکل زیرساختی است، در نهایت سبب ایجاد وضعیت موجود در محبوب ترین تیم لیگ دسته دوم فوتبال کشور شده است.

بی تردید آینده فوتبال بوکان و حتی ورزش این شهر در گرو تغییر در زیرساخت ها و نگرش ها است و همچنین بها دادن به ورزش پایه و حضور بازکنان بومی در بدنه ورزش شهرستان از جمله تیم باشگاهی سردار است.

در شرایط موجود در حوزه فوتبال بوکان هر تصمیمی گرفته شود نمی تواند نجات دهنده پرهوادارترین ورزش این شهرستان باشد زیرا مدیران فوتبالی و هیئت مدیره سردار باید از هم اکنون به فکر تغییر و تحولات و استاندارد سازی زیرساخت های فوتبال باشند تا برای حداقل در ۲ فصل آینده شاهد حضور تیمی با شرایط حرفه ای در لیگ های کشوری باشیم.

بی شک تصمیمات کارشناسی شده و با در نظر گرفتن تمامی حاشیه های موجود در سردار و در کنار آن توجه به زیرساخت های موجود می تواند سردار را در شرایطی بهتر قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!

 
به گزارش تابناک به نقل از اطلاعات آنلاین، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره نظارت بر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در قانون اهداف وزارت ورزش، این وزارتخانه ناظر بر کلیه فعالیت فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها است. ما یک قانونی داریم قانون تاسیس باشگاه‌ها و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و صدور پروانه باشگاه‌ها و مقررارت آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است. حتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم باید هر ۳ سال یک بار باید تمدید پروانه کنند. ما در این جا یک نظارت قانونی داریم. در وهله دوم درباره مقررات فیرپلی مالی و ما سپردیم به فدراسیون‌ها و ما حضور کارشناسی داریم. پرسپولیس و استقلال به تنهایی ارزش ندارند و در جمع لیگ ارزش دارند.

 وی افزود: انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالتی نداریم. انتخاب این افراد با خودشان است. درباره انتخاب اعضای هیات مدیره حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند تا باشگاه‌ها به سرانجام برسند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند، اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس