Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیترویت پیستونز در خانه بوستون سلتیکس مغلوب میزبان شد.

طرفداری- در چارچوب مسابقات ان بی ای، دو تیم بوستون سلتیکس و دیترویت پیستونز به میزبانی شیکاگو به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم بوستون سلتیکس بود که با نتیجه 108-105 پیروز میدان شد.

ورزشگاه تاریخ ساعت TD Garden 9 آبان 3 بامداد

گزارش بازی

بوستون با آغاز کوارتر اول با عملکرد خوب بینز و کایری از حریف خود پیش افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد بهتر میزبان در پرتاب های سه امتیازی اختلاف را به 8 امتیاز هم رساند اما عملکرد خوب پیستونز در حملات اختلاف را تا حدودی جبران کرد تا کوارتر اول با نتیجه 31-28 به سود بوستون به پایان برسد.

با شروع کوارتر دوم باز هم میزبان سوار بر بازی بود اما در نیمه های کوارتر پیستونز با عملکرد خوب در حملات توانست از میزبان پیش بیوفتد و و ضمن جبران اختلاف کوارتر اول نیمه را با 2 امتیاز اختلاف به سود خودش با نتیجه 56-58 به پایان ببرد.

کوارتر سوم اما شروع عملکرد خوب بوستون در دفاع بود. میهمان بدون داشتن اقدام سه امتیازی موفق و با آمار 5 ترن اوور در حملات بسیار بد بود و همین باعث پیش افتادن سلتیکس و ایجاد اختلافی 10 امتیازی در پایان کوارتر شد. بوستون با درخشش کایری و تیتم کوارتر سوم را با نتیجه 25-13 بهه سود خودش خاتمه داد.

کوارتر چهارم پیستونز با تمرکز کامل بر روی حمله توانست اختلاف 10 امتیازی را به 1 امتیاز برساند اما تعداد زیاد خطا های پیستونز در پایان کوارتر و به ثمر رساندن پرتاب های آزاد توسط تیتم و اروینگ اجازه پیش افتادن به میهمان نداد تا این بازی سخت را با 3 امتیاز اختلاف در پایان به سود خودش به پایان برساند.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند بوستون 52.8% 29% 14 46 دیترویت 50% 26.7% 17 49 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست بوستون کایری 31 موریس 9 کایری 5 دیترویت گریفین 25 گریفین 15 جانسون 4

جدول مسابقات NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های گل گهر سیرجان و شمس آذر از ساعت 19 در سیرجان برگزار شد که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. قضاوت این بازی بر عهده ایمان کهیش بود.

شمس آذر با این بازی 35 امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و تیم گل گهر هم 36 امتیازی شد و در رده ششم ایستاد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!