Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - آشپزخانه سفارت جمهوری اسلامی ایران، عهده‌دار تهیه غذای ایرانی و حلال برای کاروان پرسپولیس شده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه، پس از هماهنگی‌های به عمل آمده، مقرر شده است آشپزخانه سفارت کشورمان با توجه به تفاوت ذائقه ایرانی‌ها با ژاپنی‌ها نسبت به پخت غذای ایرانی و حلال به هتل برای تغذیه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و ارسال آن به هتل، اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با هتل برای تهیه بخش دیگری از مواد غذایی مثل دسرها و غذاهای دریایی هماهنگی به عمل آمده است.

گروه پشتیبانی که زودتر راهی ژاپن شده است، همچنین تقسیم‌بندی اتاق‌ها را انجام داده و امکانات مورد نیاز تیم در هتل را بررسی کرده است. سرخپوشان قرار است در طبقه چهارم هتل مستقر شوند.

فرزاد حبیب‌الهی آنالیزور تیم و تعدادی دیگر از نمایندگان پرسپولیس حاضر در ژاپن، امروز چهارشنبه بازی تیم کاشیما آنتلرز را که ساعت 19 به وقت محلی انجام می‌شود را از نزدیک تماشا خواهند کرد تا ضمن بررسی فنی این تیم، شرایط ورزشگاه و مسایل جانبی این تیم در هنگام برگزاری مسابقات را بررسی کنند.

این گروه با توجه به حضور امروز خود در شهر کاشیما، قصد دارد بازدیدی هم از زمین تمرین ورزشگاه کاشیما ساکر داشته باشد که سرخپوشان در آن تمرین خواهند کرد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی لیگ قهرمانان آسیا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم که می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد، پرسپولیس میزبان سپاهان در جام حذفی است.

این دیدار همواره حساسیت‌های خاص خودش را داشته و باتوجه به بازیکنانی که سابقه بازی در دو تیم را دارند، بازی برای بازیکنان با انگیزه ویژه‌تری هم دنبال می‌شود.

در پوستر پرسپولیس برای این بازی عیسی آل‌کثیر، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که تجربه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

در این طرح گرافیکی ارونوف و عبدالکریم حسن، دو ستاره خارجی سرخ‌ها به همراه امید عالیشاه حضور دارند. پیشبینی می‌شود همه این بازیکنان در ترکیب ثابت باشند. همچنین در این طرح اوسمار نیز دیده می‌شود که برای اولین بار به عنوان سرمربی در الکلاسیکوی ایران حضور دارد.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!