Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آق‌قلا گفت: بیمارستان صحرایی ارتش در قالب طرح مردم‌یاری از روز امروز به مدت سه روز در انبارالوم راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، امانگلدی ضمیر، صبح امروز (چهارشنبه 9 آبان) در آئین افتتاح بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی در شهر انبارالوم آق‌قلا اظهار کرد: با توجه به محرومیت شهر انبارالوم و بخش وشمگیر با پیگیری‌هایی که صورت گرفت بنا شد از ظرفیت مردم‌یاری و سلامت ارتش جمهوری اسلامی در این منطقه محروم استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: با توجه به جلساتی که داشتیم بنا شد یک مرکزی را برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی انتخاب کنیم و با توجه به محرومیت بحش وشمگیر این منطقه مرزی انتخاب شد.

 

فرماندار آق‌قلا ادامه داد: استقبال مردم از این مرکز بیمارستان صحرایی نشان داد که نقطه‌یابی خوبی اتفاق افتاده و این بیمارستان صحرایی به مدت سه روز و از روز چهارشنبه تا روز جمعه فعال خواهد بود.

 

هیوه‌چی تاکید کرد: در این مرکز ۱۰ اکیپ پزشکی خدمات رایگان به مردم عرضه می‌کنند و تمامی ویزیت، دارو و حتی اگر نیاز به عمل جراحی باشد به شکل رایگان برای بیماران در این منطقه اتفاق خواهد افتاد.

 

وی افزود: ضرورت رسیدگی به مناطق محروم بر کسی پوشیده نیست و ارتش با طرح مردمیاری بسیار خوب عمل کرده و از آن تشکر می‌کنیم.

 

فرماندار آق‌قلا ادامه داد: می‌توان خدمت پایه‌تر نسبت به مردم محروم وشمگیر ارائه شود و در این بخش برای برپایی این بیمارستان صحرایی همکاری‌های خوبی اتفاق افتاده است.

 

هیوه‌چی گفت: بخش وشمیگر ۲۳ روستا و یک شهر دارد و در شهر انبارالوم ۷ هزار نفر زندگی می‌کنند و روستاهای بخش نزدیک ۲۳ هزار جمعیت دارد.

 

وی تاکید کرد: دوری از مرکز و محرومیت بخش و شاخصه های محرومیت در این بخش وجود دارد و دولت علی رغم حمایت ها نتوانست امکانات بهداشتی را فراهم کند.

 

فرماندار آق‌قلا افزود: ۵۷ خانه بهداشت در این بخش داریم و  یک مرکز خدمات جامع سلامت در این بخش فعال است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مجلس زائران اربعین حسینی مرز مهران کربلا موکب اربعین کانون های مساجد فارس شیراز بیمارستان صحرایی ارتش فرماندار آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است

علی بخش شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سطح استان ۹ مرکز خرید راه اندازی شده که از این تعداد ۲ مرکز خرید گندم و کلزا متعلق به کهگیلویه است

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در مراکز خرید فراهم شده است، خاطر نشان کرد: کشاورزان در مورد تحویل محصول مازاد بر مصرف خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل تعاون روستایی استان تاکید کرد: سعی بر آن است در جهت رفاه حال کشاورزان مراکز خرید در کهگیلویه به صورت شبانه روزی فعال شود.

شجاعی با اشاره به ثبت اراضی کشاورزان در سامانه کشت خاطر نشان کرد: به کشاورزانی که قرارداد خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند به ازای هر تن از مزرعه تا مرکز خرید مبلغ میزان ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تشویقی در نظر گرفته شده به ازای هر تن به فردی تعلق می‌گیرد که محصول خود را بنام خود در سامانه کشت قراردادی ثبت کند.

کد خبر 6097712

دیگر خبرها

  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند