Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- گروه های مردمی جولان اشغالی از امروز چهارشنبه اعتصاب سراسری خود در مخالفت با یهودی سازی را آغاز و بر هویت عربی سوری این منطقه تاکید کردند.

به گزارش روز چهارشنبه شبکه خبری المیادین ،اهالی شهرک مجدل شمس و شیوخ آن با برگزاری اعتصاب و تظاهرات قبل از آغاز رای گیری برای انتخابات محلی رژیم صهیونیستی بر مخالفت شدید خود با این انتخابات تاکید نموده، این منطقه را با دولت سوریه مرتبط دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهالی مجدل شمس پیش از این نیز بارها علیه برگزاری انتخابات رژیم صهیونیستی در این منطقه تظاهرات برپا کردند.
گروه های مردمی جولان اشغالی امروز چهارشنبه با آغاز اعتصاب سراسری به اقدامات یهودی سازی رژیم صهیونیستی در این منطقه اعتراض نموده و بر هویت عربی سوری آن تاکید کردند.
سوری های مقیم جولان اشغالی که در سال 1982 با تابعیت اسرئیلی مخالفت کرده بودند امروز نیز با مخالفت برگزاری انتخابات رژیم صهیونیستی در این منطقه ،برگه زرینی به تاریخ مقاومت دربرابر اشغالگران صهیونیست افزودند.
اهالی مجدل شمس روز گذشته سه شنبه قبل از آغاز رای گیری انتخابات شهرداری محلی توسط مقامات رژیم صهیونیستی نیز با برگزاری تظاهرات گسترده بر مخالفت خود تاکید کردند.
اهالی مجدل شمس با محاصره محل برگزاری انتخابات رژیم صهیونیست اعلام کردند اجازه نخواهیم داد دشمن صهیونیست علیه ما تصمیمی بگیرد.
خبرنگار المیادین در مجدل شمس گزارش داد نظامیان صهیونیست اعتصاب کنندگان را مورد ضرب وشتم قرار داده ،اقدام به شلیک گاز اشک آور ،گلوله واستفاده از سلاح های ممنوعه کرده و شماری از اهالی را زخمی و با زور آنها را متفرق کردند.
در یکی از مناطق مجدل شمس، بر اثر انفجار ناشی از بمب های رژیم صهیونیستی در میان اعتصاب کنندگان آتش سوزی رخ داد.
وی افزود: رژیم صهیونیستی با افزایش شمار نظامیان و تجهیزات نظامی مستقر خود در جولان اشغالی، اقدام به سرکوب اعتصاب کنندگان کرد این در حالی است که اهالی با برپایی خیمه های بزرگی در اماکن خود باقی مانده وبر تداوم مخالفت خود با اشغالگری های رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
المیادین ادامه داد اهالی جولان اشغالی تا لغو کامل انتخابات محلی رژیم صهیونیستی به اعتصاب و اعتراض خود ادامه خواهند داد و میزان مشارکت در مجدل شمس تا این لحظه صفر در صد می باشد.
اهالی مجدل شمس ضمن تداوم تظاهرات و اعتصاب به همراه مراجع دینی خود از سازمان ملل خواستند با حمایت بین المللی از آنها در برابر سیاست های ظالمانه رژیم صهیونیستی اشغالگر مانع برگزاری انتخابات این رژیم شوند زیرا منطقه جولان همواره سوری و عربی باقی خواهند ماند.
خبرنگار المیادین تاکید کرد انتخابات تحمیلی رژیم صهیونیستی در دو شهرک مسعده وبقعاتا در جولان اشغالی پس از عقب نشینی دو نامزد لغو شد این در حالی است که 10 نامزد از مشارکت در انتخابات عقب نشینی نموده و تاکنون 4 یا 5 نامزد باقی مانده اند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به اعتصاب کنندگان و معترضان به انتخابات محلی رژیم صهیونیستی مانع اطلاع رسانی خبرنگاران از حوادث اعتصاب ها شدند.
بر اساس گزارش المیادین از 15 نامزد ریاست 4 شورای محلی در روستاهای جولان اشغالی فقط 4 تن باقی مانده وبقیه عقب نشینی کردند.
اعتصاب کنندگان تا لغو کامل انتخابات وپایان آن در ساعت ده شب به حضور خود در چادرهای برپا شده ادامه می دهند.
اهالی و شیوخ مجدل شمس با تاکید بر مخالفت خود با انتخابات محلی رژیم صهیونیستی آن را به طور کلی تحریم کرده و منطقه جولان را عربی سوری ومرتبط با دولت سوریه دانستند.
نامزدهای اهالی شهرک های مسعده وبقعاتا با اعلام همبستگی با مجدل شمس با عقب نشینی انتخابات محلی رژیم صهیونیستی را لغو کردند.
خبرنگار المیادین از رام الله خبر داد میزان مشارکت در انتخابات محلی رژیم صهیونیستی در حیفا بسیار پایین بوده و از 2 درصد تجاوز نمی کند.
رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به خشم اهالی مجدل شمس در خصوص انتخابات محلی این رژیم از اعزام نظامیان ویژه این رژیم به جولان اشغالی خبر دادند.

** مواضع فلسطینی وعربی
' وئام وهاب' رئیس جریان التوحید لبنان به المیادین گفت: اهالی جولان با اقتدا به ارتش سوریه که بیشتر خاک خود را از تروریست ها پس گرفته بر پافشاری بر تعهد خود نسبت به سوریه، وطن خود و تداوم مقاومت و مخالفت با رژیم اشغالگر صهیونیست تاکید می کنند.
'داود شهاب 'مسئول دفتر مطبوعاتی جنبش جهاد اسلامی با تبریک به اهالی جولان اشغالی گفت: از اهالی این منطقه که با حفظ هویت ملی و عربی خود توطئه اسرائیلی سازی و یهودی سازی این منطقه را از طریق عدم مشارکت در انتخابات رژیم صهیونیستی خنثی کردند تقدیر می کنیم.
'شهاب' افزود: تحریم انتخابات صهیونیستی از سوی اهالی جولان اشغالی و شیوخ موضع ملی مقاومت و مخالفت با اشغالگری را تقویت کرده موجب آزادی کامل وخنثی سازی توطئه رژیم صهیونیستی می شود.
' محمود الزهار' عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: جولان اشغالی عربی است ومانند فلسطین عربی باقی خواهد ماند.
وی از اهالی جولان اشغالی خواست با حمل سلاح ومقاومت تنها راه آزاد سازی قدس را ادامه دهند.
الزهار برقراری هرگونه رابطه کشورهای عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار عادی سازی رابطه با مقاومت فلسطین، سوریه، لبنان و مردم آن شد.
وی بشارت داد صبح آزادی علی رغم همه تجاوزها وتوطئه های دشمن اشغالگر به زودی پدیدار می شود.
' عباس ذکی 'عضو مرکزی جنبش فتح و' ایمن الحاج یحیی 'معاون دبیر کل جنبش کفاح فلسطین از اهالی جولان تقدیر نموده وبا تاکید بر سوری بودن آن ، برگزاری انتخابات محلی رژیم صهیونیستی را مقدمه اجرای معامله قرن دانستند.
شیخ 'عکرمه صبری ' رئیس شورای عالی اسلامی قدس اشغالی نیز با باطل دانستن رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت : تحریم انتخابات صهیونیستی در قدس و جولان بیانگر آگاهی مردم فلسطین وتداوم مقاومت ومبارزه با رژیم صهیونیستی است.
' راسم عبیدات' خبرنگار فلسطینی از اهالی قدس و جولان اشغالی به دلیل تحریم انتخابات رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.
'بشر المقت' اسیر فلسطینی آزاد شده نیز گفت: ما در حال جنگ سرنوشت ساز با رژیم صهیونیستی هستیم وانتخابات صهیونیستی با موضع قاطع اهالی جولان اشغالی شکست خورد.
خاورم** 1453**1211

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اهالي جولان يهودي سازي اعتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض تندروهای یهودی به سربازی اجباری با آتش‌زدن پرچم اسرائیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • نائومی کلاین: صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است
  • صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است
  • اعتراض تندروهای یهودی به سربازی اجباری با آتش‌زدن پرچم اسرائیل (فیلم)
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟