Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بنوان روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فدراسیون دو و میدانی برای توسعه و ارتقای دانش مربیان، مذاکراتی با کنفدراسیون دو و میدانی آسیا برای اعزام مربیان فعال دو ومیدانی که در موفقیت‌های این رشته ورزشی نقش مهمی داشته اند، انجام داده و مجوزهای لازم نیز برای حضور نمایندگان در دوره‌های لازم اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در همین راستا 2 تن از مربیان فعال و موفق استان همدان به دوره بین المللی اعزام می شوند ادامه داد: این دوره ها از هجدهم ماه جاری در شهر یوگیاکارتا کشور اندونزی برگزار می شود.
بنوان خاطرنشان کرد: فرزاد کلوندی با حضور در این دوره مدرک بین المللی سطح 2 را دریافت می کند ضمن اینکه محمدمهدی محمدی نیز دومین مدرک سطح 2 بین المللی خود در رشته دو ومیدانی را کسب خواهد کرد.
دبیر هیات دو ومیدانی همدان بیان کرد: در حال حاضر محمدمهدی محمدی در رشته پیاده روی و مرتضی خورشیدی در رشته پرش دارندگان مدرک مربیگری سطح 2 بین المللی آسیا هستند.
وی افزود: هر 2 مربی اعزامی به دوره مربیگری سطح 2 بین المللی آسیا دارای ورزشکاران قهرمان و مدال آور هستند.
هم اینک بیش از 20 مربی دو ومیدانی در سطح استان همدان فعالیت دارند.
همدان یکی از قطب های اصلی دو ومیدانی کشور به شمار می رود.
هفت هزار دونده در رشته های مختلف دو ومیدانی همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان همدان پیاده روی مربیان المللی ومیدانی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا که با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شده بود، ظهر امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت) با قهرمانی ایران به پایان رسید.

در دیدار فینال این مسابقات که در شهر روی‌اِت کشور تایلند برگزار شد، تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه‌نوی) به مصاف نماینده نخست لبنان رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد و قهرمان قاره کهن آسیا شد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دو ست متوالی با امتیاز مشابه 21 بر 12 لبنان (الچبیب هادی – ابی کرم جاد) را شکست دادند تا والیبال ساحلی ایران برای دومین‌بار قهرمان زیر 19 سال آسیا شود.

اکبرزاده و قلعه‌نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با شکست هنگ‌کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافت و سهمیه جهانی گرفت و در مرحله نیمه‌نهایی نیز استرالیا یک را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب هفت برد متوالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا شد.
نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به‌عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به‌عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

والیبال ایران سال 1403 را با عنوان نایب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و در سامیلا به‌عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مدال طلای تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران، چهارمین مدال والیبال کشورمان از آغاز ریاست سیدمیلاد تقوی در فدراسیون والیبال است که در مدت 45 روز به دست آمده است و در راستای اهداف و سیاست‌های کلان فدراسیون والیبال در رشته والیبال ساحلی به ویژه رده‌‌های سنی است.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان