Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: بنا به این تفاهم نامه که در سفر هیات جذب سرمایه گذاری و گردشگری ایران به دعوت بنیاد علویون به ترکیه ،زمینه حضور علویون برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مشهد و بازدید از فوشنجان، آرامگاه عطار و خیام در نیشابور فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل مکرمی فر افزود: غلامرضا ارباب خالص مشاور وزیر و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق، سعید ولی زاده رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و نمایندگانی دیگر از دفاتر خدمات مسافرتی و هتلداران خراسان رضوی از اعضای این هیات بودند.

وی گفت: این هیات از چندین پروژه گردشگری در آنکارا دیدن و نیز با سرمایه گذاران بخش خصوصی و اقتصادی فعال در حوزه گردشگری در مقر بنیاد علویون دیدار و گفت و گو کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مشهد ترکیه زائر علویون تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، آیین رونمایی از «یزد ستاد» سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان برگزار شد.

این سامانه که به صورت ۷ زبانه عرضه شده، قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد و در حال حاضر ۱۲۸ پروژه در آن تعریف شده است.

گفتنی است؛ سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و تمامی اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری نیاز دارند، را به دست آورند.

کد خبر 6093220

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد