Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتایون اشرف رئیس کمیته اسلالوم فدراسیون قایقرانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اولین دوره مسابقات قایقرانی اسلالوم در رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال قرار است از فردا ۱۰ آبان ماه به میزبانی کشورمان برگزار شود. خدا را شکر همه کارها خوب انجام شده و مشکلی از بابت میزبانی نداریم.

وی افزود: قرار است در کنار برگزاری این رقابتها برای اولین بار میزبان کمپ نخبه گزینی در ایران نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این است که کنار مسابقات بزرگ قهرمانی آسیا یا کاپ های قهرمانی جهان کمپ های استعدادیابی برگزار می شود. در کنار اولین میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در ایران قرار است این کار هم انجام شود. هدف این کار این است که ورزشکاران خوب در آن قاره جمع شود، اردو داشته باشند و تمرین کنند و در کنار مسابقات تجربه کسب کنند.

وی ادامه داد: مسئولیت این کمپ نخبه گزینی را سه مدرس خارجی برعهده دارند. البته جای خوشحالی دارد که ما در این کمپ مربی ایرانی را هم خواهیم داشت.

رئیس کمیته اسلالوم فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: داورانی که سه سال قبل اموزش داده ایم قرار است مسابقات را داوری کنند و این کار بزرگی بوده که انجام شده است. من از این بابت بسیار خوشحالم چرا که داوران ما بسیار قابل اعتماد هستند و قرار است قضاوت دیدارهای آسیایی را برعهده بگیرند.

وی بیان داشت: قرار است از قایق های ایرانی استفاده کنیم. حتی ازبک و هند هم از قایق های ایرانی استفاده می کنند. تیم ما هم از قایق های تولید ایران استفاده می کنند.

اشرف پیرامون وضعیت قایقرانان حاضر در این مسابقات هم گفت: ما جوانان خوبی داریم که مدتهاست در حال تمرین در این رشته هستند و امیدواریم که مدال هم کسب کنند. تیم ما در تمام مواد به صورت کامل شرکت خواهد کرد. حتی در طرح نخبه گزینی، دو ورزشکار ما که مجوز حضور در مسابقات المپیک بوینس آیرس حضور داشتند نیز قرار است شرکت کنند. این دو نفر یکی چهارم و یکی هفتم مسابقات المپیک شدند که نتیجه بسیار خوبی برای ما بود.

وی در مورد تیم های شرکت کننده هم گفت: قرار است ورزشکاران کشورهای ازبکستان، قزاقستان، تایلند، ویتنام، چین تایپه، لبنان، هند، ترکیه به همراه ایران در این رویداد آسیایی حاضر شوند ما در این مدت تلاش کردیم تا تمام خواسته های فدراسیون آسیایی و جهانی را برای برگزاری مسابقات فراهم کنیم. مکان خوبی برای مسابقات در نظر گرفته شده و پیست بسیار مناسب و ایده آلی ساخته شده است. به اذعان تمام ورزشکاران و مسئولین خارجی حاضر،  این پیست در منطقه کرج یکی از زیباترین و قشنگترین پیست های اسلالوم در دنیا است که تاکنون دیده اند و برای این مسئله بسیار خوشحالم.

مربی تیم ملی اسلالوم کشورمان خاطرنشان کرد: می توان گفت که ما سخت افزار این رشته که پیست و قایق است را داریم و باید از این پس به فکر بالا بردن توان علمی مان در این رشته باشیم تا به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

وی در پایان بیان کرد: تلاش کردم برای حضور دو نسل از این رشته ورزشی از نسل قدیم و گذشته این رشته نیز به نوعی دعوت به همکاری شود. قرار است نسل قدیم رشته اسلالوم در کنار ما در مسابقات حضور داشته و مسئولیت های مختلف همچون کمیته نجات غریق، محیط زیست و ... را برعهده بگیرند.

کد خبر 4446016

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلالوم قایقرانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اربعین ۹۷ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان السد قطر مجارستان کشتی آزاد فینال لیگ قهرمانان آسیا کشتی فرنگی تیم فوتبال السد قطر سایپا برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، یانیک سینر برنده گرنداسلم استرالیا 2024 در مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) شرکت نخواهد کرد.

تنیسور ایتالیایی شماره دوی جهان با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «نوشتن این پیام آسان نیست، اما پس از صحبت با پزشکان درباره مشکلات لگن، باید اعلام کنم که نمی‌توانم در رُم بازی کنم. بدیهی است که من بسیار متأسفم که نتوانستم برای یکی از تورنمنت‌های موردعلاقه‌ام آماده شوم. خیلی دوست داشتم برگردم و در خانه برابر مردم ایتالیا رقابت کنم. از حمایت شما متشکرم، من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم! حالا با تیم و پزشکانم کار خواهم کرد تا برای گرنداسلم رولان گاروس آماده شوم».

دیگر خبرها

  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • رکوردشکنی فری استایل توسط بانوی ایرانی