Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: دو پروژه آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال اجرا می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه یک پروژه در حوضه آبخیز کریت با مبلغ ۷۱۰۴ میلیون ریال می‌باشد که شامل اجرای ۷۰۰ متر مکعب دیوار ساحلی، سازه سنگ ملاتی با حجم عملیات ۷۷۲ متر مکعب و ۱۸۰ متر مکعب گابیون و ۲۶۴ متر مکعب مرمت در نظر گرفته است افزود: ۳۵۰ خانوار از مزایای این پروژه برخوردار می‌شوند و یک چشمه و یک قنات احیاء خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان با بیان اینکه پروژه دیگر در منطقه دیهوک با هزینه ۶۲۰۷ میلیون ریال در حال اجرا می‌باشد اظهار کرد با اجرای بند خاکی دیهوک یک قنات احیاء خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ خانوار از مزایای این پروژه بهره مند می‌شوند و در این پروژه ۲۸ هزار متر مکعب بند خاکی، ۶۴۶ متر مکعب سنگ ملات اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ ط آ

 بهره مندی بیش از ۴۰۰ خانوار از مزایای پروژه آبخیزداری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبخیزداری قنات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • آبگیری ۳ میلیون ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند