Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@10:23:57 GMT

تقویت موی سر با یک چاشنی غذایی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۷۶۵۶

تقویت موی سر با یک چاشنی غذایی

رکنا: با جوش شیرین می توان موهای سر را تقویت کرد و به حجم آنها افزود.

جوش شیرین موها را تقویت ، زیبا و صاف می کند تنها کافیست روش استفاده از آن را به عنوان شامپو و یک ماسک موی طبیعی بدانید.راه های مختلف استفاده از جوش شیرین برای رشد مو بدون خرابی

1. برای درمان بوی بد پوست سر، که به دلیل رشد باکتری ها روی سطح پوست اتفاق می افتد و باکتری ها به دلیل فاکتورهای محیطی واکنش نشان میدهند و باعث بوی بد می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک قاشق جوش شیرین را به آب اضافه کنید تا خمیری بدست بیاید و به مدت 20 دقیقه روی ریشه مو بگذارید و بعد بشویید.

2. برای افزایش حجم مو از جوش شیرین در مراقبت های روز مره تان استفاده کنید.استفاده از جوش شیرین به کاهش تجمع چربی روی پوست سر کمک می کند. 1 یا 2 قاشق جوش شیرین به شامپو اضافه کنید و آن را ترکیب کنید و موهایتان را با آن بشویید. بعد از دقایقی آن را با آب بشویید، این کار به حجیم شدن مو کمک میکند.

روش های استفاده از جوش شیرین برای تقویت موهای سر

3. به عنوان شامپو خشک کننده : اگر از موهای چرب رنج می برید به جای استفاده از شامپوهای ضد چربی از جوش شیرین استفاده کنید و ان را روی پوست سر خیس کنید و سپس مو ها را شانه کنید،در این حالت موها را لمس نکنید.

4. درمان شوره سر :جوش شیرین برای درمان شوره سر و پوسته پوسته شدن سر، به دلیل خاصیت قلیایی که دارد به سلامت پوست سر و رطوبت آن کمک می کند. 1 قاشق جوش شیرین را با یک قاشق آب لیمو ترکیب کنید و آن را روی پوست سر بمالید و بعد با آب بشویید.

5. درمان خارش سر :به دلیل خاصیت قلیایی ، ضد التهابی ، ضد باکتریایی که دارد در درمان خارش سر موثر است. 2 قاشق جوش شیرین را با یک قاشق آبلیمو و یک قاشق آب چای سبز ترکیب کنید و آن را روی پوست سر بمالید و با آب بشویید..

6. بهبود بافت مو : اگر پوست خشن و خشکی دارید، رطوبت و بافت مو را بهبود می بخشد.،می توانید از آب جوش شیرین بعد از شست و شو مو استفاده کنید. یک فنجان جوش شیرین را با نصف فنجان آب گرم ترکیب کنید و روی پوست سر بمالید.این ترکیب را دو بار در هفته استفاده کنید.

7. درمان موهای سست و ضعیف : اگر موهای سست و ضعیفی دارید، جوش شیرین می تواند به شما بسیار کمک کند و به جای استفاده از محصولات متعدد بهتر است که از جوش شیرین که نتیجه تضمینی دارد استفاده کنید. نصف فنجان جوش شیرین را با آب گرم و با 5-6 قاشق سرکه سیب ترکیب کنید. و روی پوست سر ماسک کنید و بعد با آب سرد بشویید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گفت و گو با مرد تهرانی که سر دو دختر جوانش را برید! + فیلم و عکس این مرد زن های همراه خود را در طلا فروشی های تهران جا می گذاشت و فرار می کرد +عکس پلیس این قاتل فراری را پس از 7 سال زندگی مخفیانه در آلمان و ترکیه به ایران برگرداند+عکس پشت پرده خودکشی طناز مطلقه! / از تهمت ها خسته شدم! گفت و گو با پدر و مادر پرنیا کوچولو / فاصله با کودک رباها به اندازه چند کوچه! + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شکوفه شوهر داشت اما عکس های لختی برای محمود می فرستاد! «م-ف» در فرودگاه مشهد راز مخوفی داشت! / پلیس او را شوکه کرد اقدام شنیع مسافر امریکا در ایران ! / در شرق تهران فاش شد+ عکس سروگوش زن اولم می جنبید اما مریم زن خوبی است! / من بدم! دختر شهردار به خاطر پیشنهاد شیطانی به پسر 16 ساله زندانی شد+عکس له شدن مردی زیرگاوصندوق 200 کیلویی در ونک رازی عجیب در سینه یک زن! / در بندر عباس رخ داد عکس گذرنامه واقعی یک جسد! / کشوری که جنازه ها هم گذرنامه دارند! + جزییات مردی 7 ماه پس از مرگ زنده شد! / همه وحشت کردند! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سلامت چای چای درمان خشن اینستاگرام موها تقویت موی سر عکس فیلم زن من ماه ایران پدر قتل زندگی مادرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت از امروز تا پایان هفته، افزایش ابر پدیده غالب جوی است. 

او افزود: شرایط برای وقوع ناپایداری های جوی تا عصر پنج شنبه فراهم است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: بارش ها را به صورت تند بادهای لحظه ای، بیشتر در مناطق شمال و غرب استان خواهیم داشت. 

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش ها برای عصر امروز است، تصریح کرد: این بارش ها بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می دهند.

سلاجقه گفت: بارش ها با رعدوبرق و تند بادهای لحظه ای همراه هستند و آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

وی بیان داشت: در ارتفاعات، احتمال بارش تگرگ وجود دارد؛ بنابراین افراد از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در ارزوئیه، بم، انار، رفسنجان، راین، زرند، سیرجان، شهربابک، ماهان و بافت گزارش بارندگی داشته ایم که زرند با ۲۶ میلیمتر و بعداز آن ماهان و بافت با ۱۰ میلیمتر، بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: از عصر پنج شنبه، کاهش بارندگی را در سطح استان خواهیم داشت.

وی گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است. 

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • فضای سبز و تقویت سلامت میکروبیوتای روده و پوست
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)