Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختر یک نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی کنگره با انتقاد از پدرش، از آمریکایی‌ها خواست به او رای ندهند!

به نقل از هیل، «امیلی وست» که پدرش نامزد انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا از حزب جمهوری خواه است، از رأی دهندگان خواست به پدرنژادپرستش رأی ندهند!

دختر «استیو وست» ۶۴ ساله در مصاحبه با روزنامه «کانزاس سیتی ستار» گفت: «من نمی‌توانم پدرم را در هیچ کدام از بخش‌های دولت تصور کنم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیلی وست گفت: «دیدگاه‌های نژادپرستانه او ( پدرش) کاملا مشخص هستند. او پیشتر گفته یهودی‌ها را دوست ندارد».

دختر وست در ادامه گفت پس از اینکه تابلو‌هایی با شعار حمایت از پدرش را در حیاط خانه‌ها دیده است نگران شده است. او گفت: «اینکه مردم تابلو‌های او (استیو وست) را در خانه هایشان نصب کرده‌اند، دیوانه کننده است. نمی‌دانم مردم چطور با اینکه می‌دانند پدرم چه حرف‌هایی زده از او حمایت می‌کنند».

امیلی وست افزود پدرش همیشه افراطی بوده است، اما فکر می‌کند دیدگاه‌های او در سال‌های اخیر افراطی‌تر هم شده اند. به گفته امیلی، دیدگاه‌های وست میان او و فرزندانش شکاف ایجاد کرده است.

استیو وست پیشتر گفته بود طلاق از همسرش (مادر امیلی) باعث شده او دیدگاه مثبتی نسبت به پدرش نداشته باشد.

این نامزد جمهوری‌خواه کنگره در تابستان به دلیل اظهارات نژادپرستانه تیتر روزنامه‌ها شده بود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گفت و گو با مرد تهرانی که سر دو دختر جوانش را برید! + فیلم و عکس این مرد زن های همراه خود را در طلا فروشی های تهران جا می گذاشت و فرار می کرد +عکس پلیس این قاتل فراری را پس از 7 سال زندگی مخفیانه در آلمان و ترکیه به ایران برگرداند+عکس پشت پرده خودکشی طناز مطلقه! / از تهمت ها خسته شدم! گفت و گو با پدر و مادر پرنیا کوچولو / فاصله با کودک رباها به اندازه چند کوچه! + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شکوفه شوهر داشت اما عکس های لختی برای محمود می فرستاد! «م-ف» در فرودگاه مشهد راز مخوفی داشت! / پلیس او را شوکه کرد اقدام شنیع مسافر امریکا در ایران ! / در شرق تهران فاش شد+ عکس سروگوش زن اولم می جنبید اما مریم زن خوبی است! / من بدم! دختر شهردار به خاطر پیشنهاد شیطانی به پسر 16 ساله زندانی شد+عکس له شدن مردی زیرگاوصندوق 200 کیلویی در ونک سنگین ترین مجازات برای قاتل همسر و مادرزن! آخرین کارها و حرف‌های اعدامی‌ها به گفته خبرنگار شاهد +عکس لحظه لو رفتن یک داعشی که مدت‌ها مخفیانه زیر زمین زندگی می‌کرد +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه روزنامه انتخابات دختر نامزد انتقاد مردم عکس فیلم زن من ماه ایران پدر قتل زندگی مادرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود