Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدولی تصریح کرد: چنانچه در وضعیت فعلی برنامه‌ریزی درستی نداشته باشیم و اجازه دهیم افراد غیرکارشناس نقطه نظرات غیرحرفه‌ای را به مردم ارایه دهند در آینده شاهد التهابات سنگین قیمت طلا خواهیم بود. ناطقان: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که با تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران وضعیت طلا چه خواهد شد؟ گفت: مدت اندکی به تشدید تحریم‌های غرب علیه ایران باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌توانیم به طور ۱۰۰در صد بگوییم که تحریم کشورهایی که در حال شیطنت هستند، بی‌تاثیر است. نه چنین نیست. تحریم‌ها نیز در حوزه طلا تا حدودی اثر دارد.
آیت محمدولی اضافه‌کرد: در حال حاضر تمام کشورهای اروپایی منافع‌شان چه از لحاظ سیاسی، اقتصادی و … به سیاست‌های آمریکا گره خورده است. به هرحال همه کشورهای دنیا به نوعی ارتباط کاری‌شان به نقطه نظرات آمریکایی‌ها وصل است. در وهله اول ما باید سیاست اقتصادی‌مان را درست مدیریت کنیم تا تحریم‌های آینده اثری را که عده‌ای نسبت به آن اظهار نظر می‌کنند را خنثی کند. ما باید نگاه‌مان را به مسایل روز اقتصاد تغییر دهیم تا بتوانیم قدم‌های درستی برداریم. مطمئنا چنانچه برخی تغییرات را در اقتصاد داخل اعمال کنیم و روش درستی را در تصمیم‌گیری‌ها در پیش بگیریم بی‌شک بخش عمده‌ای از اثر تحریم‌ها خنثی خواهد شد.
محمدولی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه قیمت طلا و سکه در آینده و پس از تحریم‌ها را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: پیش‌بینی قیمت طلا بسیار سخت است. با همه آدم‌های شیطانی که در دنیا با آن مواجه هستیم نمی‌توان پیش‌بینی درستی از نرخ طلا داشت. اعتقاد داریم چنانچه معضلات در اقتصاد داخلی را برطرف کنیم و دولت به تعهدات اقتصادی خودش عمل کند انتظار می‌رود در زمان تشدید تحریم‌ها با نوسانات جزئی رو به رو شویم.
او تصریح کرد: چنانچه در وضعیت فعلی برنامه‌ریزی درستی نداشته باشیم و اجازه دهیم افراد غیرکارشناس نقطه نظرات غیرحرفه‌ای را به مردم ارایه دهند در آینده شاهد التهابات سنگین قیمت طلا خواهیم بود.
منبع: تجارت نیوز
برچسب ها: تحریم‌های آمریکا ، قیمت طلا ، کشورهای اروپایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تحریم های آمریکا قیمت طلا کشورهای اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زدن برچسب تحریم بر روی کالاهای اسرائیلی در دوبلین + فیلم

هجوم گروهی از مردم ایرلند به یک فروشگاه در دوبلین برای زدن برچسب «تحریم» بر روی کالاهای اسرائیلی این فروشگاه را مشاهده می کنید.

این اقدام بعد از آن رخ داد که مدیر و نگهبان این فروشگاه با یک زن حامی فلسطین که بر روی کالاهای ساخت اسرائیل برچسب زده بود برخورد خشنی انجام دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت سنگین‌ترین جریمه رانندگی با اعمال نرخ‌های جدید
  • اگر فکر می‌کنید باهوش هستید جواب این مسئله ریاضی را پیدا کنید
  • فقط ۶۰ درصد افراد می توانند این سوال را حل کنند!
  • زدن برچسب تحریم بر روی کالاهای اسرائیلی در دوبلین + فیلم
  • تورم روسیه به بالاترین حد خود رسید
  • خوراکی‌هایی که باعث افزایش التهابات بدن می‌شود (فیلم)
  • دو پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳؛ قیمت‌ها پایین می‌آید؟
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم