Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهدمقدس گفت: درخصوص جمعه‌بازار، آنچه که مربوط به شهرداری بوده انجام شده است و موضوع دسترسی نیز باید در شورای عالی ترافیک مطرح شود.

به گزارش قدس آنلاین، رمضانعلی فیضی امروز با تشریح آخرین وضعیت جمعه بازار گفت: جمعه بازار میامی نزدیک به ۲ دهه در مکان قبلی خود مستقر بوده و توسعه شهری سبب شده بود که ترافیک سنگینی در این نقطه ایجاد شود و همین امر نارضایتی فراوان ساکنان منطقه را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جابجایی جمعه بازار بنا به خواسته و مطالبه شهروندان بوده است، گفت: مصوبه مربوط به جانمایی و انعقاد تفاهمنامه با سرمایه‌گذار برای اجرای جمعه بازار مربوط به دوره قبل شورای شهر مشهد بوده و شورای پنجم در جهت اجرایی کردن مصوبات گام برداشته است.
فیضی با تاکید بر اینکه تمامی تصمیمات خود را با شفافیت به سمع و نظر شهروندان می‌رسانیم و پیوسته پاسخگو آنها هستیم، افزود: جمعه بازار کنونی در فضایی به مساحت ۱۲ هکتار ایجاد شده و مشکل دسترسی دارد؛ در این خصوص، مشاور طرح خود را ارائه کرده و به زودی عملیات اجرایی، تسطیح، تعریض و ایجاد دو لاین رفت و برگشت آغاز خواهد شد.
رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهدمقدس خاطرنشان کرد: بخش اجرایی که مربوط به شهرداری بوده به شکل کامل انجام شده ولی وضعیت دسترسی نیاز به تصویب سازمان ترافیک دارد؛ جمعه بازار در حریم شهر و خارج از محدوده شهری قرار گرفته و لذا این موضوع باید در شورای عالی ترافیک مطرح شود.
فیضی افزود: با این وجود، مراحل مربوط به دسترسی آخرین مراحل خود را طی می‌کند و بودجه نیز برای تامین زیرساخت‌ها و دسترسی مناسب به تصویب رسیده است؛ هر پروژه در ابتدای فعالیت و شروع خود مشکلاتی بهمراه دارد ولی به مرور زمان و تکمیل طرح، موجب رفاه و آسایش شهروندان می‌شود.

منبع: شورای شهر مشهد
 پایان پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ کلثوم همتی رئیس امور پیمان های این شرکت با اعلام خبر فوق، گفت: مؤثرترین مشخصه در تسریع و اجرای به موقع قراردادها، ضوابط و مقررات حاکم بر آن هاست؛ در سال گذشته، ۵ جلسه بازنگری پیمانها (۶۰ نفر ساعت) توسط کمیته بازنگری انجام و تعداد یک تیپ پیمان تهیه، تصویب و منعقد شد.

همتی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، ۱۰۳ تعدیل و اضافه کاری پیمان های اجرایی و ۱۲ تعدیل حقوق و دستمزد مطابق بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محاسبه و به نمایندگان کارفرما ارسال شد.

رئیس امور پیمان های شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، در مجموع ۱۵ قرارداد جاری (خدماتی) و ۴۳ قرارداد عمرانی (اجرایی) منعقد شده است، گفت: روش‌های اجرایی مدون معمولاً فعالیت‌هایی را شرح می‌دهند که مربوط به امور مختلف است درحالی‌که دستورالعمل‌های کاری عموماً مربوط به کارهایی است که برای انجام یک وظیفه صورت می‌گیرد.

همتی در ادامه گفت: ساختار تدوین روش اجرایی، باید به‌صورت متن، نمودارهای گردش کار، جداول یا ترکیبی از آن‌ها و یا هر روش دیگری که متناسب با نیازهای سازمان باشد؛ در همین راستا ۵ روش اجرایی تهیه و تخصیص کد ایزو انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903118

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!