Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردارحاجی محمد مهدیان نسب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه چنار شهرستان چگنی در اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی در ورودی عوارضی آزاد راه خرم زال به یک دستگاه تریلر مشکوک که با هماهنگی مقام قضائی آن را توقیف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور 953 کارتن انواع لوازم تحریرخارجی قاچاق شامل انواع دفتر، خودکار، مداد، کیف، کلاسور و کاغذ را کشف و یک نفر را نیز در این راستا دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این که محموله قاچاق کشف شده از جنوب کشور به مقصد استان های غربی بارگیری شده بود، بیان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده تحویل به مرجع قضایی تحویل شد.
3210/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آزاد راه خودرو فرمانده انتظامی قاچاق کشف راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف خودروی نیسان حامل ۳ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده پلیس راه تنکابن اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: ماموران با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی نیسان حامل چوب جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات خاطر نشان کرد: ماموران در بازدید از خودروی  مورد نظر 3 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

دیلمی ارزش چوب مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 150 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • هندوانه با طعم تریاک
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر