Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد باقری، دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: همه عوامل دست به دست دادند تا میزبانی خود را از مسابقات اسلالوم زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا داشته باشیم. ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

احمد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص میزبانی کرج از مسابقات اسلالوم زیر 23 سال و جوانان قهرمانی آسیا اظهار داشت:در این دوره از مسابقات تعداد کل ورزشکاران، مربیان و داوران 99 نفر است که از این تعداد 62 نفر شرکت کننده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تعداد شرکت کنندگان 17 نفر (11 دختر و 6 پسر) از ایران حضور دارند. همه تیم ها وارد ایران شدند و این مسابقات از عصر امروز شروع می‌شود.

وی در ادامه افزود: برگزاری این مسابقات از نظر محل برگزاری و مناظر چشمگیر، بسیار خوب است. همچنین دبی آب مطلوب است. همه عوامل دست به دست هم داده تا شاهد میزبانی خوبی باشیم و امیدوارم مسابقات به بهترین‌نحو برگزار شود.

دبیر فدراسیون قایقرانی در خصوص استقبال از این مسابقات گفت: استقبال نسبت به مسابقات قبل خوب و قابل قبول است.

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی مشخص شدند.

فراز شکری، حسین زنجانیان، طاها قابلی و فاطمه عباسی ۵ نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان خواهند بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصو گفت: فرانک پرتوآذر با توجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا خردادماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6085593

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا