Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@02:25:52 GMT

شناسایی ۷۳ انشعاب آب غیرمجاز در خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۸۳۷۲

شناسایی ۷۳ انشعاب آب غیرمجاز در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی این شرکت، محمد رضا شیردل، معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اظهارکرد: ازابتدای سال جاری تاکنون 73 فقره انشعاب غیر مجاز در استان شناسایی شده که بعد از شناسایی این گونه انشعابات ، انشعاب قطع و سپس به مشترک برای خرید انشعاب مجاز اخطار داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگر خسارتی از سوی مشترک به شبکه آب وارد شده باشد جریمه‌های آن از مشترک اخذ و درصورت تداوم این عمل به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.
وی ادامه داد: از 73 انشعاب غیرمجاز، 36 فقره در شهرستان بجنورد، 19 فقره در شهرستان شیروان، شش فقره در شهرستان اسفراین، هشت فقره در شهرستان فاروج ، یک فقره در شهرستان گرمه ، دو فقره در شهر آشخانه و یک فقره در شهرستان راز و جرگلان شناسایی شده که تعدادی با پرداخت حق انشعاب تبدیل به انشعاب مجاز شده اند و باقی مانده این گونه انشعابات قطع و اخطارهای لازم به صاحبان اینگونه انشعابات داده شده است
شیردل با ذکر اینکه طی این مدت در شهر جاجرم انشعاب غیر مجاز شناسایی نشده است، افزود: نصب غیرمجاز انشعاب آب توسط برخی از شهروندان علاوه بر تخریب و وارد آوردن خسارت به بیت المال موجب نفوذ آلودگی به شبکه توزیع آب شرب می شود که عملا با بهداشت و سلامت شهروندان در ارتباط است بنابراین از شهروندان محترم تقاضا می‌شود هنگام مواجه با این گونه موارد، مراتب را به مرکز ارتباطات مردمی 122 گزارش دهند.
وی علت اصلی نصب انشعاب غیرمجاز از سوی بعضی از شهروندان را عدم رعایت حقوق شهروندی ، عدم آگاهی از عواقب انجام اینگونه اعمال، نداشتن مدارک لازم جهت خرید انشعاب آب مجاز مانند پروانه ساختمانی ، عدم مجوز حفاری توسط شهرداری ها برشمرد.
معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: جهت رفاه حال هم استانی‌ها همه خدمات خرید و نصب انشعابات آب و فاضلاب به دفاتر پیشخوان دولت و بخش خصوصی واگذار شده و در دو شیفت صبح و عصر این گونه خدمات در حال ارائه است، بنابراین از همه هم استانی ها خواهشمندیم از طریق راه‌های قانونی نسبت به خرید انشعاب آب اقدام کرده و از چالش های احتمالی آینده جلوگیری کنند.
انتهای پیام.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خراسان شمالی انشعاب غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، دقایقی قبل زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج را لرزاند.

این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۳۷.۲۰۲ و طول ۵۸.۳۲۳ و عمق ۸ کیلومتری ره داد.

تاکنون خسارتی از این زلزله گزارش نشده است.

کد خبر 750339

دیگر خبرها

  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان