Web Analytics Made Easy - Statcounter

تو جام جهانی 2002؛ کره ساعت 20:30 ایتالیا و پرتغال و لهستان رو برد. ژاپن ساعت 20:30 روسیه رو برد. ژاپن جام ملت های سال 2004 رو تو بازی‌ای برد که ساعت 8 شروع شده بود، قهرمان شد. گوانگژو فینال 2015 رو در حالی برد که ساعت 8 شروع شده بود. بازی گوانگژو و سئول تو فینال لیگ قهرمانان 2013 هم ساعت 8 شروع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یه کم سرچ کردن چقد سخته بزرگوارِ همه کاره. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی به دنبال رکورد دست نخورده شهاب زاهدی

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی این روزها در ژاپن درخشش خود را دنبال می‌کند و دل بیشتر هواداران پرسپولیس نیز برای او تنگ شده است.

زاهدی که به واسطه شرایط شکل گرفته در نهایت تصمیم به جدایی زودهنگام از پرسپولیس گرفت البته از نظر مالی نیز شرایط مناسبی برای این باشگاه شکل داد و ضمن بخشیدن بخش زیادی از مطالباتش، برای دریافت رضایتنامه 100 هزار دلار نیز به این باشگاه پرداخت کرد.

مهاجم سرخ‌ها البته اکنون با گذشت پنج هفته از جدایی‌اش از این تیم همچنان در صدر جدول برترین گلزنان پرسپولیس با شش گل زده قرار دارد. نزدیک‌ترین مدعی این عنوان عیسی آل کثیر است که در این هفته و مقابل ملوان تک گل سه امتیازی سرخپوشان را به نام خود کرد و اکنون پنج گله محسوب می‌شود و تنها یک گل دیگر با آمار شهاب زاهدی فاصله دارد.

ستاره ایرانی آویسپا فوکوئوکا البته این روزها به روند عالی گلزنی خود در جِی لیگ ژاپن ادامه می‌دهد و طی پنج بازی برای این تیم موفق به ثبت سه گل و یک پاس گل شده است و باید دید چالش خود در سرزمین سامورایی‌ها را به چه شکل دنبال خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • رستمی به نقره بسنده کرد
  • ده‌بزرگی کشتی را شروع نکرده، با برنز آسیا تمام کرد
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • نژاد پرستی و سلاخی کودکان از جنایات اسراییل است
  • جبران «بوی ماه مدرسه» با تغییر تقویم از ماه مهر
  • جبران «بوی ماه مدرسه» با تغییر تقویم از ماه مهر
  • محمدی فینال را از دست داد
  • عیسی به دنبال رکورد دست نخورده شهاب زاهدی