Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: 3 پارکینگ پایانه‌های مسافربری مشهد با ظرفیت یک هزار و 400 خودرو، آماده خدمات‌رسانی برای استقرار ناوگان اعزامی است.

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی با اشاره به‌حضور گسترده اتوبوس‌های بین‌ شهری همزمان با دهه پایانی ماه صفر در مشهد؛ گفت: ایام پایانی ماه صفر، مشهد به‌عنوان دومین کلان‌شهر مذهبی جهان اسلام، شاهد حضور خیل عظیمی از زائران و مسافران است که برای عرض ارادت با ساحت مقدس هشتمین امام معصوم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به‌این شهر سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد افزود: با توجه به‌وضعیت ترافیکی خاص در این ایام در مشهد و عدم امکان تردد به‌هسته مرکزی و حرم مطهر رضوی با وسایل نقلیه عمومی جاده‌ای اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ها، بنابراین طبق هماهنگی صورت گرفته پارکینگ‌های پایانه‌های سه‌گانه  مشهد آماده استقرار ناوگان اعزامی هستند.

وی بیان کرد: پایانه مسافربری امام رضا (ع) به ‌عنوان بزرگ‌ترین پایانه کشور در این ایام، روزهای پررفت و آمدی دارد و بر همین اساس، پارکینگ این مجموعه با ظرفیت یک هزار جای پارک، آماده خدمات‌رسانی به‌ناوگان بین‌شهری است.

شریعتی ادامه داد: پارکینگ پایانه مسافربری معراج واقع در میدان معراج با فضای پارک 200 خودرو و همچنین پارکینگ پایانه راه ابریشم در ابتدای شهرک رجایی با فضای پارک 200 خودرو برای ارائه خدمت به‌ناوگان بین‌شهری آماده ‌شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: درخواست ما از زائران این است که با برنامه‌ریزی قبلی نسبت به‌خروج خود از شهر مشهد اقدام کنند تا در روزهای پایانی ماه صفر با مشکل مواجه نشوند.

انتهی پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ناوگان ناوگان اتوبوس رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها

به گزارش همشهری، این شهر هم‌اکنون از سامانه‌های روسطحی و زیرسطحی بسیاری برخوردار است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله مشخصی دارد. در چنین شرایطی مدیریت شهری برای توسعه زیرساخت‌های ترددی شهر در ۲جبهه تلاش می‌کند. در اتوبوسرانی از یک سو با اتکا به تولید داخل، کار سفارش اتوبوس‌های نو را به مراحل اجرایی رسانده و از سوی دیگر با طرف خارجی قرارداد تامین اتوبوس‌های برقی جدیدی را منعقد کرده که می‌تواند آینده‌ای روشن برای تردد اتوبوسی شهر در پی داشته باشد.

در بخش مترو نیز قرارداد تامین واگن به مراحل اجرایی پیش‌پرداخت نزدیک شده و تعداد واگن نیز افزایش یافته است. به این ترتیب مدیریت شهری ششم وارد میدان شده تا حمل‌ونقل تهران را طی زمان مشخصی کاهش دهد. البته مخالفان داخلی و تحریم‌های خارجی هریک تلاش می‌کنند به‌نحوی مدیریت شهری را از ریل خارج کنند اما تیم شهرداری تهران همچنان در ۴جبهه در حال مقابله با مشکلات است.

کد خبر 848642 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها موتور و موتور سوار اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس حمل و نقل شهری مترو تهران

دیگر خبرها

  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم