Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سینماگران و فیلم سازان مطرح سینمای دفاع مقدس همزمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت کارگاه‌های «انتقال تجربه» برگزار می‌کنند.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، کارگاه‌های انتقال تجربه یکی از برنامه‌های آموزشی و پژوهشی این دوره جشنواره است که در آن یکی از بازیگران یا کارگردانان آثار سینمایی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس و سینمای مقاومت به طور مستقیم و رودررو با مخاطبان به بیان تجربیات و خاطرات خود از بازی یا ساخت آثارشان خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارگاه‌ها علاوه بر جذابیت عمومی، برای علاقمندانی که در حوزه سینما فعال هستند فرصتی را ایجاد خواهد کرد تا از نزدیک با زوایای مختلف فعالیت هنرمندان در عرصه سینمای مقاومت آشنا شده و در صورت داشتن پرسش، پاسخ خود را بی‌واسطه از آن سینماگران مطرح دریافت کنند.
کارگاه انتقال تجربه جشنواره مقاومت قرار است با حضور چند چهره مطرح حوزه سینمای دفاع مقدس برگزار شود.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس طی روزهای 5 تا 9 آذر ماه سالجاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.
فراهنگ**9246** 9053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فيلم جشنواره مقاومت كارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه