Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-اسامی  344249 نفر برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1396 بانک کشاورزی در شعب این بانک در سراسر کشور در دسترس مشتریان قرار دارد.


به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، مشتریان می توانند برای مشاهده اسامی برندگان جوایز ویژه به وب سایت این بانک به نشانی www.bki.ir و برای اطلاع از اسامی کلیه برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1396 بانک کشاورزی به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1396 بانک کشاورزی روز سه شنبه 17 مهر با حضور نماینده دادستان کل کشور،نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی، نمایندگان بانک مرکزی، کیامرز قاسمی زانیانی عضو هیات مدیره بانک ، محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی و جمعی از مدیران و کارشناسان این بانک در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد و طی آن، بیش از 344 هزار نفر برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1396 بانک کشاورزی به قید قرعه انتخاب شدند.

این گزارش می افزاید ، جوایز ویژه قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1396 بانک کشاورزی شامل 500 فقره کمک هزینه خرید خودرو ساخت داخل هریک به ارزش 500 میلیون ریال ، 1500 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی ساخت داخل هریک به ارزش 5 میلیون ریال  52750 فقره جایزه نقدی 3 میلیون ریالی و 289499 فقره جایزه نقدی یک میلیون ریالی است که به  مشتریان خوش شانس بانک کشاورزی در سراسر کشور تعلق گرفت.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست

مادری ست میانسال،سه فرزند دارد و همسرش کارگر است. از سال گذشته به دلیل سکته مغزی یک طرف صورتش آسیب دیده و از همان موقع با کمک شما عزیزان چندین بار فیزیوتراپی انجام داده است .در حال حاضر باید فیزیوتراپی را انجام دهد که ماهانه بیش از سه میلیون تومان نیاز دارد.مدتی ست نتوانسته فیزیوتراپی را ادامه دهد .لثه ایشان نیز به دلیل تحلیل رفتگی و عفونت شدید باید جراحی شود که 25میلیون تومان نیاز دارد .متاسفانه در اثر سکته چشم هایش نیز آسیب دیده و به شدت درد دارد و نیاز به اشک مصنوعی دارد .ضعیت مالی خوبی ندارد حتی برای مایحتاج اولیه زندگی نیاز به کمک مالی دارند.   مورد دوم:مادری ست جوان، دو فرزند کوچک دارد .فرزند 7ساله اش با کمک شما عزیزان بر روی چشمانش جراحی انجام شده است.این مادر چند روز گذشته به دلیل زمین خوردن و برخورد قسمتی از پایش با یک سنگ به دلیل درد زیاد با کمک همسایه ها به دکتر مراجعه می کنند و تشخیص احتمالی پارگی رباط داده و فعلا باید پایش را گچ بگیرد اما به دلیل نداشتن هزینه فقط توانسته پایش را با یک روسری ببندد و به سختی راه میرود .   مورد سوم:پسری ست جوان، به بیماری hph واریکوسل مبتلا شده است و ماهانه بیش از 700 هزار تومان دارو نیاز دارد .پدر و مادرش سالخورده هستند و خودش نیز توانایی کارگری ندارد و نیاز به کمک مالی برای درمان دارد.   پرداخت آنلاین خیریه نسیم وصال   شماره کارت بانک ملت : ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۴۱۶۲۳۷ شماره حساب بانک ملت: ۵۸۹۸۷۷۱۴۶۵ شماره کارت بانک ملی: 6037997599156198 شماره حساب بانک ملی:  0219934010000 شماره شبا: IR310120020000005898771465     کد دستوری پرداخت: #52520*6655* کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تصفیه‌حساب در بازار پول؟
  • اثرگذاری بانک کشاورزی در تحقق سند ملی امنیت غذایی با پرداخت بیش از ۲۰۰۰ هزار میلیارد تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست