Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوحه – ایرنا – 'موسی ابومرزوق' عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به اقدام برخی کشورها برای عادی سازی روابط با رژیم صهونیستی ، گفت که آنها رفتار خود را با ادعای کمک به مردم فلسطین توجیه می کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، ابومرزوق در حساب کاربری توئیتر خود نوشت :عجیب است کسانی که مانع ورود فلسطینی ها به کشورشان می شوند و از دادن کار به آنها خودداری می کنند زمانی که می خواهند با دشمنان آنان روابط خود را عادی کنند اقدام خود را با ادعای کمک به فلسطینی ها و پایان دادن به رنج های آنان توجیه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو ارشد حماس افزود : این بخشش و کرم در حالی است که فلسطینی ها از آنان در خواست کمک نکرده اند و قرار بود تنها با پایان یافتن اشغال ، روابط کشورهای عربی با دشمن صهیونیسم عادی شود.
اعتراض به عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بعد از آن انجام می شود که
'میری ریگو وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی جمعه (4 ابان ماه)، در سفری بی سابقه به همراه یک هیات ورزشی اسرائیلی وارد امارات شد تا در مسابقات جودو در ابوظبی شرکت کند.
سفر این وزیر صهیونیستی به امارات در حالی صورت گرفت که مناسبات میان رهبران رژیم صهیونیستی و برخی رهبران جهان عرب از جمله ابوظبی و ریاض به شدت در حال گسترش است.
همزمان با سفر روز جمعه ریگو و شرکت در مراسم مسابقه سالانه جودو ابوظبی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم نیز با مقام های عمان در مسقط دیدار و گفت و گو کرد.
گزارش ها حاکی از آن است که در پی کسب مدال طلای جودوکار رژیم صهیونیستی در ابوظبی پرچم این رژیم به اهتزاز درآمده و سرود ملی اسرائیل در امارات طنین ‌انداز شد، اقدامی که خشم کاربران عرب در شبکه های اجتماعی را به همراه داشته است.
در اقدام تحریک آمیز دیگر، وزیر فرهنگ و ورزش اسرائیل، دوشنبه گذشته از مسجد شیخ زاید بن سلطان در ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی دیدن کرد.
کشورهای عربی به ویژه امارات ، در حالی در رقابت برای علنی کردن و عادی سازی روابط خود با اسرائیل هستند که منابع فلسطینی یکشنبه شب گزارش دادند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه، سه کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.
به عقیده کارشناسان، کشورهای حاشیه خلیج فارس با بی توجهی به مسئله فلسطین به عنوان مهمترین مسئله مرکزی جهان اسلام، نگرانی از برقراری روابط دوستانه با دشمن صهیونیستی ندارند آن هم در شرایطی که 'نفتالی بنت' وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد که تنها با تشدید کشتار و استفاده بیشتر از زور در نوار غزه، آرامش به این باریکه برمی گردد.
خاورم**1508

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي موسي ابومرزوق فلسطين رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی درباره تازه‌ترین تحولات اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفت: شهدا و زخمیان غزه حدود شش درصد از جامعه فلسطین در این منطقه را شامل می‌شود و این درصد بسیار بالایی است و چه بسا بالاترین درصد در این دوره درباره یک نسل کشی و کشتار تلقی می‌شود.

سید عبدالملک بدرالدین افزود: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، تجاوزی است که همه جامعه فلسطین در این باریکه را هدف قرار داده است. رژیم اسرائیل ملت فلسطین را با همه ابزارهای نسل کشی از جمله کشتار، گرسنگی دادن و شیوع بیماری های واگیر دار هدف قرار داده است. رژیم صهیونیستی هر روز با ابزارها و روش های مختلف خود برای کشتن مردم غزه سرگرمی ایجاد می کند و سرگرم می شود. رژیم صهیونیستی از نوارها و فایل های صوتی مانند الحقونا (به ما ملحق شوید) و (اسعفونا) به ما کمک کنید و همچنین گریه ها و فریادهای کودکان با استفاده از پهپادها استفاده می کند تا ساکنان غزه را از خانه هایشان خارج کند و هدف قرار دهد. رژیم اشغالگر بیمارستان ها را به گورهای جمعی تبدیل کرده است و کادر پزشکی و بیماران را قتل عام می کند. مانند چنین جنایات و اتفاقاتی را در هیچ گوشه و منطقه ای از جهان نشنیده ایم و ندیده ایم. رژیم صهیونیستی پیکرهای شهدای فلسطینی را مثله و قطعه قطعه می کند و اعضای آنان را سرقت می کند و این چیزی است که با بررسی گورهای جمعی کشف شده در داخل مجتمع پزشکی ناصر مشخص شده است. رژیم صهیونیستی به شیوه و رویکرد گرسنگی دادن گسترده ادامه می دهد و بیمارستان کمال عدوان روزانه پذیرای ۵۰ کودک فلسطینی به خاطر کمبود مواد غذایی و قحطی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی                  

دیگر خبرها

  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت