Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@01:55:56 GMT

بازداشت متهم مرگ پرنده های وحشی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۹۰۸۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل محیط زیست فارس گفت:مالک مرغداری به علت رها کردن مرغ‌های آلوده در طبیعت بازداشت شد.
سعید محمودی افزود: رها کردن مرغ‌های آلوده دیروز باعث مرگ ۳۰ بهله عقاب و سارگبه و مسمومیت ۱۰ پرنده وحشی دیگر شد.
وی افزود: لاشه تعدادی از مرغ‌های آلوده از سوی دامپزشکی در حال بررسی است تا مشخص شود آلوده به سم بوده یا به دلیل بیماری از مرغداری در طبیعت رها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمودی گفت: برای پیشگیری از بروز تلفات دیگر در حیات وحش استان، لاشه مرغ‌های مسموم از سوی محیط زیست استان سوزانده و دفن شدند تا سایر حیوانات از آن استفاده نکنند.
دیروز ۳۵ بهله سارگپه و عقاب در منطقه گردنه غنیمی سروستان بر اثر مصرف لاشه مرغ تلف شدند.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: عقاب سارگپه سروستان دستگیری خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6087079

دیگر خبرها

  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله