Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:16:24 GMT

طرح ها و پروژه های شهری «مردم محور »اجرا شود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۹۵۷۷

طرح ها و پروژه های شهری «مردم محور »اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، داود گرشاسبی فرماندار ویژه مرند، ظهر امروز در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان مرند، اظهار داشت: زمین ۱۰ هکتاری واقع در جنب زندان مرند جهت احداث شهرک مبل، انتقال صنایع مزاحم، اسکان در مواقع اضطراری و... در اختیار شهرداری مرند قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اتاق مدیریت بحران شهرستان مرند نیمه کاره مانده است که می توان با آماده سازی و ساماندهی زمین شناسایی شده، به صورت چند جانبه استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به نبود مکان فرود هلی کوپترهای امدادی در مرند عنوان کرد: شهرستان مرند با داشتن ۲۵۰ هزار نفر جمعیت و علیرغم ویژه بودن، هنوز دارای مکان فرود هلی کوپتر امدادی نیست، این در حالی است که جلفا به دارای بودن ۶۰ هزار جمعیت، دارای چنین امکانی است.

گرشاسبی با عذرخواهی از مردم مرند جهت کارهای بر زمین مانده ادامه داد: فکرهای خوبی در شهرستان مرند تولید می شود اما در توان اجرایی ضعف دیده می شود، باید از توانمندی مردم و امکانات دولتی در جهت اجرای طرح ها استفاده کرد.

فرماندار ویژه مرند همچنین با انتقاد از عدم اجرای ساماندهی ورودی شهر مرند تصریح کرد: ورودی شهر مرند باید ساماندهی شود، ورودی فعلی مرند، گردشگران و میهمانان را از این شهر فراری می دهد.

وی افزود: کارها و طرح ها و پروژه ها باید به صورت مردم محور و معتمدمحور اجرایی شود، هیچ کاری در این کشور، نشدنی نیست و اگر کاری پیش نمی رود، ما توان اجرای آن را نداریم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اذعان داشت: ساخت و ساز پروسه ای است و دفعی نیست، مدیران شهرستان مرند نیز باید تلاش کنند به جای درجا زدن، قدم به قدم طرح ها و پروژه های شهری را پیش ببرند.

گرشاسبی در بخش دیگری با اشاره به اینکه چند روستای مرند در معرض تهدید سیل قرار دارند، گفت: اقدامات لازم باید در روستاهای گزافر، زنجیره، قرخلار و قاپلوق شهرستان مرند پیش از آغاز فصل سرما، انجام و ساماندهی شوند.

وی همچنین با اشاره به رقم پایین استفاده کنندگان از وام و تسهیلات مقاوم سازی مساکن روستایی در شهرستان مرند اظهار داشت: باید علل و عوامل عدم استقبال مردم از این طرح، آسیب شناسی و طی یک ماه آینده ارائه شود.

کد خبر 4446391

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیر عامل مدیریت بحران مرند اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد موکب کرمانشاه شیراز شهرکرد سنندج زائران اربعین مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم