Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی روحبخش ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق بررسی های انجام شده در برخی از داروها و مکمل های دارویی که در عطاری های مجاز ارائه می شود مواد مخدر یافت شده است.

وی افزود: مردم  باید برای حفظ سلامت خود هر گونه مکمل و دارو اعم از شیمیایی و گیاهی را از داروخانه ها تهیه کنند و باید گفت ارائه داروهای غیر استاندارد در عطاری ها سلامت مردم را تهدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرامور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به ممنوعیت فروش دارو در عطاری ها گفت:برخی عطاری ها با ارائه دارو و یا مکمل های غیر مجاز آسیب جدی بر سلامت وارد می کنند. 

روحبخش تصریح کرد: ۶۰۰ داروخانه فعال در  مشهد  فعالیت دارند و تیم های نظارتی و بازرسی به طور مستمر از داروخانه های فعال در مناطق زیر پوشش بازدید می کنند به صورتی که از ابتدای امسال تا کنون ۸۱۲ مورد بازرسی از داروخانه ها انجام شده است. پخش دارو در استان توسط ۶۰ شرکت پخش دارو به انجام می رسد.

وی تاکید کرد:داروهایی که تایید سازمان غذا و دارو نداشته باشند و در قالب قاچاق وارد کشور شده باشند جمع آوری و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

کد خبر 4446369

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد عطاری گیاهان دارویی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد موکب کرمانشاه شیراز شهرکرد سنندج زائران اربعین مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، از رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه