Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان از عصر امروز با حضور نمایندگان ازبکستان، قزاقستان، تایلند، ویتنام، چین تایپه، لبنان، هند، ترکیه و قایقرانان کشورمان در رودخانه کرج استان البرز آغاز می‌شود و تا ١٢ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

ملیکا سماکی، نگین جباریه و حسنا الهقلی از مازندران، یاسمن رضاسلطانی، نازنین فرزانه، ارغوان برخورداری و نیروانا اسدبیگی از تهران، فائزه روناسی و ستاره همایون فرد از اصفهان، دنیا محمدی از کرمانشاه، محدثه حسن پور و نگار صادقی از قزوین در بخش دختران و ماهان ادریسی، دانیال خسروی و مرصاد واحدی از مازندران، امیر رضانژاد و محمد مهدوی نیا از تهران و محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری در بخش پسران ملی پوشان قایقرانی ایران در این مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتایون اشرف و اسفندیار شیرمحمدی به ترتیب سرمربی تیم ملی در دو بخش پسران و دختران هستند و سمیه فلاح عسگری هم مربی و سرپرست تیم ملی دختران است.

مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر٢٣ سال و جوانان آسیا برای نخستین بار به میزبانی کشورمان در کیلومتر ١۴ جاده کرج - چالوس (رودخانه کرج) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م

آغاز مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان با حضور ۶ مازندرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزشکاران جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هانیه رستمیان تیرانداز مازندرانی در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و انتخابی المپیک برزیل در تپانچه ۲۵ متر راهی فینال شد.


در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.


در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.


زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.


امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات، فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

 

یاداور می شود پیش از این، هانیه رستمیان تیرانداز ساروی در ماده تپانچه ۲۵ متر زنان به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.



دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان