Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید فراهانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: حدود یک هزار کارگر در کربلا و ٥٠٠ پاکبان در نجف حضور دارند که نسبت به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند.
وی با اشاره به اینکه این تنها گوشه ای از خدمات شهرداری تهران در مراسم اربعین است، یادآورشد: اقداماتی نیز در مرز مهران و شلمچه برای خدمت رسانی به زائران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: حدود 2 میلیون نفر زائر ایرانی که اغلب تهرانی هستند در مراسم اربعین حسینی شرکت کرده اند و خدمت رسانی به این زائران، فرهنگ نهادینه شده کار جمعی و تیمی را در سیستم مدیریت شهری نشان می دهد.
فراهانی افزود: به امید روزی که شاهد باشیم هیچ زباله ای توسط زائران در سطح شهر رها نشود.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حمایت اعضای شورای پایتخت از اینگونه اقدامات خاطرنشان کرد: هر ساله با اختصاص بودجه از این اقدام نیکو حمایت می شود که حضور در جمع پاکبانان شهرداری نیز نشانه اعلام حمایت از این افراد است.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی پایتخت خدمت رسانی شورای اسلامی شهر تهران شهرداری شهرداری تهران راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است