Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@17:04:46 GMT

"خرازی" از کاندیداتوری شهرداری تهران انصراف داد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۹۸۶۷

صادق خرازی با انتشار نامه‌ای از کاندیداتوری شهرداری تهران اعلام انصراف کرد.

به گزارش تسنیم، صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان، که نامش از سوی اعضای شورای شهر تهران در بین نامزدهای تصدی شهرداری تهران قرار داده شده بود، طی نامه‌ای از کاندیداتوری شهرداری تهران انصراف داد.

متن این نامه که خطاب به محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نوشته شده به شرح این زیر است:

بسمه تعالی

برادر بزرگوار جناب اقای مهندس هاشمی

رئیس محترم شورای شهر تهران

روز دوشنبه از طریق رسانه‌ها مطلع شدم نام اینجانب توسط شورای محترم شهر به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت به این که بنده کاندیدای پذیرفتن این مسئولیت نیستم، سپاسگزار خواهم شد نام اینجانب از گزینه‌های مطرح شده حذف شود.

امیدوارم با خردمندی حضرتعالی و اعضای شورای شهر تهران تکلیف مدیریت شهر تهران به سرعت مشخص شود و نابه‌سامانی ایجاد شده مرتفع شود. همچنین امیدوارم با پیگیری جنابعالی و دیگر اعضای شورای شهر در دوران جدید، جوانان فارغ از هیاهوهای شعاری نقش محوری در اداره شهر پیدا کنند که پدیده انقلاب اسلامی و حماسه دفاع مقدس و جریان اصلاحات و هر کنش‌گر سیاسی که دل به تحول در ارتقا بینش و دانش کشور دارد، هر چه دارد از جوانان خوشفکر و بدون ادعای این سرزمین است.

با احترام

سید محمد صادق خرازی

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به انصراف محمد موسوی از تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلاد تقوی رئیس قدراسیون والیبال ایران در جمع خبرنگاران در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمانان ایران حضور پیدا کرد و درباره شرایط این رشته صبحت کرد. 

وی در ابتدا گفت: اول از هم این را باید بگویم که در عرصه فنی سرمربی تیم ملی پس از اینکه در اردوی تیم ملی حاضر شد به رسانه پاسخگو می‌شود، زیرا که اعتقاد دارم که باید به رسانه‌ها پاسخگو باشیم چون رسانه ذهن جویای جامعه است و باید پاسخگو باشیم.

تقوی در واکنش به انصراف سید محمد موسوی از تیم ملی گفت: من با محمد موسوی صحبت نکردم اما با آقای مرادی  نائب رئیس اول فدراسیون والیبال و سرپرست تیم ملی صحبت کردم، آقای موسوی هم قطعا دلایل خودشان را داشتند، امروز وارد این دلایل نمی‌شوم و کسی که باید راجب جزئیات این تصمیم صحبت کند سرمربی تیم است زیرا که مباحث فنی هم در این انصراف وجود دارد.

در آخر رئیس فدراسیون والیبال ابراز نگرانی کرد و ادامه: امیدوارم هرکدام از بچه‌های تیم ملی تصمیمی می‌گیرند مردم را در اولویت داشته باشند و منافع آن‌ها بالاتر از مردم و تیم نباشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیل
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند