Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:31:51 GMT

موانع و مشکلات دامداران شهرستان کنگان رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۹۹۴۴

موانع و مشکلات دامداران شهرستان کنگان رفع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی ابراهیمی ظهر چهارشنبه در جمع دامداران شهرستان کنگان اظهار داشت: رفع مشکلات دامداران را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا برنامه‌های خوبی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز مبرم به تامین آب شرب ساکنین فاقد آب آشامیدنی سالم مقرر شد با پیگیری کارگروهی متشکل از چهار دستگاه اجرائی ذیربط نسبت به توسعه شبکه آبرسانی بنک از توابع شهرستان تا سقف ۲۶ خانوار موجود اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کنگان افزود: با پیگیری جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و هماهنگی وهمکاری فرمانداری وضعیت اراضی اختصاص یافته به مجتمع دامداری تعیین تکلیف می‌شود.

ابراهیمی افزود: در راستای خروج دام از مناطق مسکونی باتوجه به ملاحظات بهداشتی و جلوگیری از بروز بیماری‌ها و کمک به توسعه دامداری، در سال ۱۳۸۰ میزان ۹ هکتار زمین در خارج از محدوده شهر بنک به منظور ایجاد محله دامداران در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این برنامه در ابتدا با ۱۰ خانوار شروع به فعالیت نموده و در حال حاضر۳۰ خانوار معادل ۱۲۰ نفردراین محله به دامداری مشغولند. همچنین در حال حاضر تعداد ۴۰۰ راس دام سبک، ۱۰ راس دام سنگین و ۴۰۰ هکتار هم اراضی مرتعی در اختیار این دامداران قرار دارد.

به منظور بررسی مسائل و مشکلات دامداران مستقر در این مجتمع، جلسه‌ای با حضور فرماندار، معاون امور عمرانی و برنامه ریزی و بخشدار مرکزی همراه با مدیران شهرستانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط شامل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، آب و فاضلاب روستایی ومسکن و شهرسازی در جمع اهالی تشکیل و پس از بحث و بررسی برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های دامداران برگزار و اتخاذ تصمیم شد.

کد خبر 4446428

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر علی ابراهیمی کنگان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد موکب کرمانشاه شیراز شهرکرد سنندج زائران اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین مرحله از عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در سال ۱۴۰۳ در شمال‌غرب کلان شهر شیراز و منطقه قره پیری در سطح حدود ۹۰ هکتار با به کارگیری ادوات مکانیزه سبک و سنگین آغاز شده است.

عملیات امحای این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضائی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

لازم به ذکر است دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز حضور دارند.

کد خبر 6098204

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد