Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن فتحی زاده صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با رادیو اربعین با اشاره به مشکلات دیروز پایانه اتوبوسرانی برکت در خصوص تامین اتوبوس و نرخ بلیت افزود: تعداد زیادی از اتوبوس های این پایانه تامین و با تصمیمات اتخاذ شده مشکل نرخ بلیت ها نیز برطرف شد.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد تا اتوبوس ها با توجه به تعرفه دولتی ابلاغ شده نسبت به انتقال مسافرین اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین تصریح کرد: هم اکنون در پایانه برکت شرایط بسیار بهتر شده و تلاش می شود سریعا به حالت ایده آل برسیم.

سردار فتحی زاده با اشاره به یکطرفه بودن مسیر مهران ایلام گفت: ترافیک در این مسیر با وجود حجم بالای تردد ، مشکل و گره ترافیکی نداشته و به صورت روان در جریان است.

وی تاکید کرد: تمام امکانات و تمهیدات برای ورود زوار در نظر گرفته شده تا زائران بدون معطلی ثبت ورود شده و وارد کشور شوند.

سردار فتحی زاده ادامه داد: مواکب در پایانه مرزی و مسیر های مواصلاتی دایر هستند و زائران می توانند برای تجدید قوا و استراحت از آنها استفاده کنند.

کد خبر 4446417

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد موکب کرمانشاه شیراز شهرکرد سنندج زائران اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم

جنگل‌های بلوط منطقه زاگرس از جنوب شرق ترکیه، کرانه‌های دریاچه وان آغاز شده و وارد منطقه کردستان ایران و عراق شده است بخشی از این جنگل‌ها در استان ایلام واقع شده و زیبایی خاصی به این استان بخشیده است.

شهروند خبرنگار ما بخشی از این جنگل‌ها را در روستای مله پنجاب استان ایلام به نمایش درآورد.

منبع: شهروند خبرنگار - ایلام

بیشتر بخوانید:

خودنمایی بهار در دل طبیعت منطقه بن رود قمصر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود