Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری- ایرنا- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران گفت: 35 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و علمی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی (هفتم تا 13 آبانماه) در دبیرستان های شهرستان های استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، محمد بهرامی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق دانش آموزان بسیجی استان تهران با آرمان های امام راحل در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی در شهرستان های استان تهران حدود چهار هزار دانش آموز را تحت پوشش خود قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معزم شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، نشست های بصیرتی و معرفتی، محفل انس با قرآن، سخنرانی دانش آموزان نخبه در پیش خطبه های نماز جمعه و اجرای مسابقات ورزشی از جمله محوری ترین برنامه های این هفته در شهرستان های استان تهران است.
بهرامی اضافه کرد: اجرای برنامه پدافند غیرعامل در مدارس با هدف آشنایی دانش آموزان با جنگ نرم دشمنان و مقابله با بلاهای طبیعی در 9 دبیرستان، حضور کارشناسان فرهنگی در مدارس با هدف بصیرتی افزایی و اجرای صبحگاه های مدارس با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های فرهنگی هفته بسیج دانش آموزی است.
وی نام بسیج را یادآور خاطره بزرگترین مردان تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: بزرگترین افتخار یک بسیجی آن است که مردم این نهاد انقلابی را به عنوان یک سرمایه اجتماعی قبول و به آن اعتماد دارند.

** 23 هزار دانش آموز استان تهران به مناطق عملیاتی اعزام می شوند
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران در ادامه به آغاز مرحله دوم اعزام راهیان نور استان تهران از تاریخ 19 آبان ماه اشاره کرد و افزود: در این مرحله 11 هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور واقع در کرمانشاه، ایلام و سرپل ذهاب و 12 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در خوزستان تا پایان سال تحصیلی جاری اعزام می شوند.
بهرامی هدف اصلی بسیج دانش آموزی تربیت 10 میلیون جوان مومن، انقلاب و پای کار عنوان کرد و یادآور شد: تربیت نیروهای جوان و کارآزموده موجب ارتقا و اعتلای نظم مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.
وی در پایان گفت: امروز مهمترین وظیفه دانش آموزان، تلاش و کوشش برای کسب موفقیت در زمینه های علمی، فرهنگی و دینی در جهت پاسداشت راه شهدا است.
به گزارش ایرنا، دانش آموزان بسیجی به همراه علی صابر ماهانی رییس سازمان بسیج دانش آموزی، مینو اصلانی رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، محمد بهرامی رییس سازمان بسیج دانش آموزی شهرستان های استان تهران به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
هشت آبان همزمان با شهادت حسین فهمیده به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده و هرسال از هفتم تا 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی در سراسر کشور اجرا می شود.
3218/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هفته بسيج دانش آموزي استان تهران تجديد ميثاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه

محمدصالح جوکار نماینده  مردم یزد، اشکذر و زارچ  در مجلس شورای اسلامی در نشست با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی کشوری، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد و عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به فعالیت‌های اثربخش در اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان در سطح کشور، گفت: اینکه اتحادیه به جای کمیت، بر کیفیت تمرکز دارد، باعث تفاوت این مجموعه نسبت به مجموعه‌های دیگر شده، که بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان، سرآمد تشکل‌های دیگر است، افزود: شاهد اقدامات اثربخش و موثر توسط این مجموعه در طول سال هستیم و آماده هر گونه همکاری برای پیشبرد اهداف اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان هستیم.

نماینده یزد، اشکذر و زارچ اظهار داشت: مدرسه برای فعالیت‌های آموزشی دانش آموزی خوب است، اما انجام فعالیت‌های تربیتی و پرورشی صرفا در محیط کلاسی، اثربخشی لازم ندارد و بهترین مکان برای فعالیت پرورشی و یادگیری مهارت‌ها، محیط اردوگاهی است.

جوکار با تأکید بر اینکه استان یزد نیازمند اردوگاه دانش آموزی مناسب است، تصریح کرد: با وجود این مکان، می‌توان برنامه ریزی برای اقدامات و فعالیت‌های پایدار در طول سال داشت؛ هر چند آموزش و پرورش اردوگاه‌های بسیاری در استان دارد، ولی به دلیل کمبود اعتبار وبودجه، عملیات عمرانی و نگهداری بسیار پایین است.

وی ادامه داد: دانش آموز با حضور در یک فضای اردوگاهی و خارج از مدرسه، احساس بهتری برای همراهی با مربی خواهد داشت و آن زمان بهترین موقع برای انتقال مفاهیم انقلابی و ترویج گفتمان دینی به آنهاست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی در بام ایران
  • برنامه‌های هفته معلم در دشتی باکیفیت برگزار شود