Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تیم رسانه و فضای مجازی ستاد مردمی اربعین استان،۲۰ فیلم و کلیپ و مستند توسط ستاد اربعین استان لرستان تولیر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، علی سبزی، مسئول تیم رسانه و فضای مجازی ستاد مردمی اربعین استان لرستان، در جمع خبرنگاران، تیم رسانه ستاد اربعین استان لرستان با همت دفتر سازمان فضای مجازی سراج در لرستان طی 10 روز حضورخود در شهرهای نجف و کربلا خدمات متنوعی به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: زیارت مجازی امام رضا(ع)، دستگاه شارژ تلفن همراه، ارائه اینترنت رایگان و نمایشگاه خیمه گاه بهشت اردوگاه جهنم از خدمات تیم رسانه است.

 

مسئول تیم رسانه و فضای مجازی ستاد مردمی اربعین استان لرستان، اظهار داشت: واقعیت افزوده سقا که ایثارگری های حضرت عباس(ع) را در روز عاشورا با عینک vr نمایش می دهد نیز در غرفه رسانه ستاد اربعین لرستان برای زائران 

 

وی بیان کرد: طی این مدت توانستیم ۲۰ فیلم و کلیپ و مستند، ۲۰ گزارش تصویری و ۲۰ مصاحبه و ‌گفتگو تهیه شده است.

 

مسئول تیم رسانه و فضای مجازی ستاد مردمی اربعین استان لرستان، اظهار کرد:  این فیلم ها و اخبار تولید شده توسط تیم رسانه ستاد اربعین استان لرستان در صداوسیمای مرکز استان، شبکه افق، خبرگزاری ها، سایت های محلی، و فضای مجازی در فضای کشور و استان منتشر شدند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کربلا زائران اربعین حسینی مرز مهران کربلای معلی موکب اربعین اردبیل مجلس اربعین حسینی رسانه پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت