Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «مهدي يراحي» کنسرت «صورتک» را روي صحنه مي‌برد. جديدترين اجراي زنده اين خواننده روز اول آذر به همت شرکت «فرهنگ گستر صبا» و تهيه‌کنندگي امير خائف‌زاده در سالن برج ميلاد تهران برگزار مي‌شود. علاقه‌مندان براي تهيه بليت اين کنسرت مي‌توانند به سايت ايران کنسرت مراجعه نمايند. مهدي يراحي چندي پيش قطعه و موزيک‌ويدئوي «صورتک» را با ترانه و ملودي اميرعلي بهادري، تنظيم هومن نامداري و کارگرداني سپهر وکيلي منتشر کرد که با استقبال دوستدارانش مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شهريورماه امسال هم قطعه و موزيک‌ويدئوي «تلقين» را به مخاطبانش ارائه و در کنسرت تابستاني‌اش اجرا کرده بود.
خواننده «آينه قدي» اين روزها همزمان با توليد تک‌قطعات و موزيک‌ويدئوها و برگزاري تور کنسرت‌هايش، در حال به اتمام رساندن اولين آلبوم عربي موسيقي پاپ داخل ايران است. آلبومي که اتفاقي جالب در بازار اين روزهاي موسيقي خواهد بود و تمامي ترانه‌هاي آن به زبان عربي است. مهدي يراحي در حالي پيگير توليد و انتشار اين آلبوم است که ايده توليد آن را به گفته خودش از سال‌ها قبل در سر داشته و هر زمان هم که نسبت به انتشار قطعه‌اي به زبان عربي اقدام کرده با واکنش مثبت مواجه شده است. همچنين برخي شنيده‌هاي تأييد نشده حکايت از آن دارد که با توجه به مضمون و محتواي اين آلبوم، بعيد نيست شاهد انتشار آن در خارج از مرزهاي ايران هم باشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی

لرستان به گواه مستندات و دیواره‌نگاره‌ها اولین سرزمینی‌ در تاریخ بشره که موسیقی و رقص گروهی در اون وجود داشته و ریشه بخش مهمی از موسیقی جهان رو باید در خاک لرستان جستجو کرد. سرزمین رقص و آواز و دلاوریهای مردان و زنان لر که در طول تاریخ افتخارهای بسیاری رو برای ایران زمین آفریده است. ویدیویی دیدنی با اجرای موسیقی بی‌نظیر و زیبای لری را ببینید. منبع: viral vids

 

دیگر خبرها

  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد