Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:50:07 GMT

توجه به سلامت زنان باردار در اولویت است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۰۴۷۳

توجه به سلامت زنان باردار در اولویت است

به گزارش ایرنا، نازنین شیبانی روز چهارشنبه در نشست با مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی استان افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید در حوزه بهداشت و سلامت زنان با شناسایی بیماری های پرخطر و آموزش های به موقع برای جلوگیری از مرگ و میر مادران برنامه ریزی دقیق و منسجمی انجام دهد.
وی بیان داشت: دوران بارداری یکی از حساس ‌ترین دوره‌ها در زندگی مادران است چرا که برای سلامتی فرزند‌‌شان باید نکات بهداشتی و تغذیه ‌ای زیادی را رعایت کنند و مراقب باشند به بیماری ‌مبتلا نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان اظهارداشت: اشتغال و کارآفرینی، ورزش و تندرستی و همچنین برگزاری برنامه های شاد و نشاط آور ویژه خانواده ها از دیگر برنامه های اولویتی حوزه زنان است.
شیبانی ادامه داد: اشتغال نقش انکارناپذیری در پویایی افراد دارد که می طلبد دستگاه های متولی اشتغال و آموزش در برنامه های کاربردی خود و برگزاری دوره های کوتاه مدت به طور وسیع به جوانان و نوجوانان مهارت های کسب و کارهای زود بازده را آموزش دهند.
وی گفت: برای ارتقای آموزش در زمینه های مختلف از جمله بهداشتی، بازاریابی و فعالیت های اقتصادی باید نگاه ویژه داشته باشیم و از توانمندی هر گروه برای ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه استفاده شود.
این مسوول تاکید کرد: باید به دنبال ایجاد شادابی و نشاط در زنان و دختران باشیم، چون خانواده سالم و بانشاط در نتیجه زنان با نشاط به وجود می آید و در این راستا باید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در حوزه زنان با ایجاد پایگاه های استعدادیابی و فراهم ساختن زیرساخت های ویژه بانوان در سطح استان توجه ویژه ای داشته باشد.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره کل ورزش و جوانان اشتغال تغذیه خانواده زنان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم

عضو شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نرجس نیازمند در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری 13 بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضاهای بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در 21 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس