Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری توسط دستگاه‌های اجرایی گفت : کل اعتبار در نظر گرفته شده برای استان ۱۷۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان بود که ۱۰۰ درصد آن پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی با ۱۴۸ درصد پرداختی نسبت به سهمیه ابلاغی در جایگاه اول جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری قرار دارد و توانسته ۱۱۹ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را برای ۲۴۰ طرح پرداخت کند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، پس از جهاد کشاورزی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با پرداخت ۲۷ میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای ۱۱۱۹ طرح در جایگاه دوم قرار دارد.

عزیزی کل اعتبار پرداخت شده برای ۱۵۴ طرح سازمان صمت استان کرمانشاه را ۲۲ میلیارد و ۸۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان نیز برای چهار طرح ۹۰۵ میلیون تومان پرداخت کرده است.

وی بیان داشت: اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز برای ۱۶ طرح ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان پرداخت کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، اعتبار پرداختی جهاد دانشگاهی برای ۶ طرح را یک میلیارد و ۷۶ میلیون تومان و کل تسهیلات جذب شده امور عشایری را ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

عزیزی تصریح کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اما هنوز نتوانسته هیچ مبلغی را از سهمیه یک میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومانی خود جذب کند .

 

 

انتهای پیام/د

۱۰۰ درصداعتبارات استان پرداخت شده است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت امروز ۱۳ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزارشد، گفت: برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام شده و ادامه کار‌های نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت استان، شورا‌ها بهترین منابع شناخت هستند.

وی شورا‌ها را در خدمت به حوزه‌های شهری و روستایی پیشرو دانست و افزود: باید در استان اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شورا‌ها و ارگان‌های دولتی برقرار شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات استان، محور اصلی کار خود را توجه به کسب و کار و اشتغال قرار داده ام تا با ارتقاء سطح درآمد مردم، رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

آقای شفقت اظهارداشت: تحقق این امر مستلزم رفتار درست و فراهم کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی است.

وی بر لزوم فراهم‌کردن فضا و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری تاکید و عنوان کرد: در این مسیر تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی و مشارکت مردم بسیار مهم است.

استاندار لازمه پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه دانست و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونان خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

گفتنی است، در پایان این همایش از شهرداران و شورا‌های برتر استان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟