Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۴۰ متحرک هجومی نزاجا استان اردبیل گفت: آذرماه امسال استان اردبیل میزبان قاریان، حافظان و فعالان قرآنی پایور و وظیفه نزاجا از سراسر کشور در مسابقات سراسری قرآن کریم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، حجت الاسلام بهنام امیری پیش از ظهر امروز در نسشت خبری با اصحاب رسانه و تجلیل از خبرنگاران نمونه و برتر استان اردبیل در سالن کنفرانس تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا اردبیل اظهارداشت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم به میزبانی استان اردبیل 8 الی 9 آبان ماه در اردبیل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآن کریم با شرکت بیش از 300 نفر از پایوران و سربازان وظیفه از سراسر کشور در اردبیل برگزار می شود، افزود: شرکت کنندگان به مدت دو روز در رشته های مختلف قرآن کریم باهم به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام امیری از برگزاری طرح مصباح 1 تا 6 در بین خانواده های نزاجا، پایوران، سربازان وظیفه و نیروهای مسلح کشور خبرداد وافزود: طرح مصباح 1 تا 6 با هدف آگاهی بخشی خانواده ها، پایوران، سربازان و نیروهای مسلح  با محوریت های علمی، پژوهشی، عقیدتی، فرهنگی، قرآنی، امنیتی و بصیرتی برگزار می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 40 متحرک هجومب نزاجا استان اردبیل تصریح کرد: سالانه ده ها برنامه آموزش قرآن کریم در قالب کلاس های آموزشی برای خانواده های پایوران و سربازان وظیفه و پایوران نزاجا در استان اردبیل برگزار می شود.

وی بیان کرد: از جمله برنامه های اولویت دار عقیدتی سیاسی نزاجا آگاهی بخشی خانواده ها، پایوران و سربازان وظیفه این مجموعه نظامی از مسائل مختلف فرهنگی، علمی، قرآنی، عقیدتی و جبهه جنگ نرم دشمن است.

حجت الاسلام امیری با اشاره به اینکه ما در عرصه فرهنگ  هیچ چیز را نباید حذف کنیم و با وجود تجهیز به ابرازهای فرهنگی دشمنان در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری، باید اقدامات لازم را انجام دهیم و مقابله کنیم، افزود: ماهیت انقلاب ما فرهنگی بود و فرهنگ ابعاد مختلف که از جمله آن فرهنگ عمومی است را دارد و باید اظهار  نظر نیز در این حوزه  با تامل، شناخت و کار کارشناسی باشد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید به نحو احسن استفاده کنیم گفت: یکی از مقولات تاثیر گذار در حوزه فرهنگی، فضای مجازی است و جبهه اصلی دشمن نیز همین حوزه است و باید از ظرفیت فضای مجازی ورسانه ها استفاده شود و هر دستگاهی که در حوزه فضای مجازی کار کند، ما استقبال می کنیم.

 

انتهای پیام/ ه

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: از ۱۵ اردیبهشت ‌ماه افرادی که می‌خواهند به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند و واحد شرایط هستند می‌توانند در سامانه سخا ثبت نام کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.

 

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان