Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:36:31 GMT

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در رادیو نمایش

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۲۱۲۲۱

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در رادیو نمایش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش رادیویی «کوچه حاج آقا محمد» را علی عباسی نوشته و داستان آن درباره فرد خیری به نام حاج آقا محمد است که اموالش را وقف کرده و ... .

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون بیوک میرزایی، مجید حمزه، فریدون محرابی، کرامت رودساز، مهدی نمینی مقدم، رویا فلاحی، مهرداد مهماندوست، علی میلانی و تعداد دیگری از هنرمندان به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کوچه حاج آقا محمد» به تهیه کنندگی: شهناز دهکردی، کارگردانی: جواد پیشگر، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکتوری: نرگس موسی پور پنج شنبه ساعت ۹ صبح از رادیو نمایش پخش می شود.

کد خبر 4446518 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: بیوک میرزایی رادیو نمایش نمایش رادیویی اربعین ۹۷ تئاتر ایران اربعین 97 هالیوود فیلم سینمایی سریال ایرانی اربعین حسینی سینمای مستند برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی شبکه سه سیما فیلم کوتاه کارگردان تئاتر پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سید محمد قائنیان افزود: این همایش با هکاری هیئت سوارکاری، بسیج ورزشکاران و شهرداری دستگرد برخوار در باشگاه رویا سوار برگزار شد.
وی گفت: در این همایش انواع اسب‌های اصیل ایرانی عرب، دره شور، کرد و تعدادی از اسب‌های وارداتی با حضور سوارکارانی ماهر از شهرستان برخوار حرکات نمایشی اجرا کردند.
مسوول کمیته ورزشی اسب‌های اصیل استان اصفهان افزود: در این همایش با توجه به محدودیت فضا بیش از ۸ هزار نفر شرکت کردند و نیاز است برای برگزاری همایش نمایش‌های اسب توجه بیشتری شود.

دیگر خبرها

  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی