Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید محمد بطحایی با حضور بر مزار شهید دانش‌آموز محمدحسین فهمیده در بهشت‌زهرا و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ این شهید ادای احترام کرد.

سید محمد بطحایی اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دانش‌آموز به‌ویژه شهید تابناک آموزش‌وپرورش، شهید فهمیده را گرامی می‌داریم و بر روان پاک امام همه شهیدان و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من و همکارانم افتخار است که در روز اربعین این توفیق را پیدا کردیم که خانواده شهید فهمیده را در محل مرقد منور این شهید زیارت کنیم.

وی در ادامه افزود: آن‌ چیزی که واقعاً روزبه‌روز همه ما، کشور و مردم احساس بیشتری به آن پیدا می‌کنند این است که هر چه قدر کشور انقلاب ما روبه‌جلو می‌رود و هر چه دشمنی دشمنان بیشتر می‌شود واقعاً احساس می‌کنیم که بیش از گذشته به توجه،‌ حمایت و دعای شهیدان نیازمندیم.

بطحایی با اشاره به اینکه در کوران کارهای جاری و روزمره، خیلی وقت‌ها فراموش می‌کنیم که این ما نیستیم که گره‌ها را باز می‌کنیم، اظهار کرد: ما نیستیم که نقشه‌های بسیار پیچیده دشمنان ناجوانمرد را خنثی می‌کنیم و یادمان می‌رود که پشت خنثی شدن این دشمنی‌ها و هموار شدن مسیر این حرکت دعای خیر شهیدان است. شهیدانی که خیلی از آن‌ها مانند حسین فهمیده معصوم بودند و در دوران زندگی‌شان هرچند کوتاه هیچ نشانه‌ای از حب به مقام، ‌ماشین‌های گران‌قیمت، خانه‌ها و سمت‌های آن‌چنانی و هیچ ذره‌ای از آلودگی از این منظر پیدا نشده است.

بطحایی بر کم کردن فاصله فرهنگ دانش‌آموزان امروز بافرهنگ شهدای دانش‌آموز تأکید کرد و گفت: وظیفه سنگینی بر عهده‌داریم و باید مرتب این فاصله را کم کنیم و کم کردن این فاصله  با سخنرانی کردن، کلمات کلیشه‌ای و حتی برنامه‌های کلیشه‌ای اتفاق نمی‌افتد و باید بنایی نو برای کم کردن این فاصله ایجاد کنیم و امروز دانش‌آموزان ما باید بافرهنگ اصیل، منش و رفتار شهیدانی چون شهید فهمیده انس بگیرند.

وزیر آموزش‌وپرورش در پایان گفت:  بارها اشاره کردم که هدف ما کارشناسان این است که این فرهنگ را به نفع دانش‌آموزان امروز نهادینه کنیم تا آن‌ها این فرهنگ را لمس کنند و در زندگی، سیر و منش آن‌ها نهادینه شود. مطمئناً در این مسیر به دعای خیر شهیدان به‌ویژه شهیدان عزیز و بزرگواری چون شهید فهمیده که افتخار همه ما است و به او می‌بالیم؛ نیاز داریم. امیدوارم در این مسیر خانواده‌های معظم شهدا و پدر و مادر شهید فهمیده ما را از دعای خیر خود بی‌بهره نکنند. مطمئناً بدون کمک خداوند و دعای شما موفق نمی‌شوید.

در ادامه این مراسم پدر شهید فهمیده  با گرامی داشتن یاد شهدا از وزیر آموزش‌وپرورش و همکاران وی تشکر کرد و گفت: امیدوارم هیچ‌وقت هدف امام و گفته‌های ایشان را فراموش نکنیم تا از این طریق بتوانیم به اهدافمان دست‌یابیم.

خواهر این شهید بزرگوار هم با تشکر از وزیر آموزش‌وپرورش و سایر همکاران او گفت: امیدوارم در همه اهدافتان موفق باشید و شهدا از ما راضی باشند. امیدوارم که در مسیر شهدا گام برداریم و با تلاشمان گامی برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت برداریم.

هم‌چنین در پایان این مراسم کتاب «شهیدان فهمیده» نوشته ابوطالب حافظی و روح‌الله مالمیر به وزیر آموزش‌وپرورش اهدا شد.

شایان‌ذکر است در این مراسم خانواده شهید حسین فهمیده، معاون حقوقی و امور مجلس، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران، رئیس جدید مرکز حراست وزارت آموزش‌وپرورش و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، او را همراهی می‌کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج بهشت زهرا خانواده دانش آموز نظام جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی جمعه شب ختافه و اتلتیک بیلبائو از یک نظر جالب توجه و به یادماندنی شد. باشگاه ختافه تصمیم گرفت به مناسبت روز مادر (در اسپانیا) به مادران و همسران فوتبالیست های خود ادای احترام کند.

بازیکنان قبل از سوت شروع بازی به عنوان بخشی از پروتکل لالیگا دست در دست مادر یا همسر خود وارد زمین شدند و سپس با هم عکسی به یادگار گرفتند. هیجان به اشتراک گذاشتن این لحظه در چهره آنها منعکس شده بود.

بدون شک این یک ابتکار ارزشمند از طرف ختافه بود تا مادر و همسران بازیکنانش برای یک روز احساس خالص حضور در زمین فوتبال را تجربه کنند. کسانی که در طول دوران حرفه ای فرزند یا همسرشان، نقشی اساسی داشته اند.

این بازی در نهایت با برتری 0-2 بیلبائو به اتمام رسید.

گارد افتخار برای قهرمانی بیلبائو در کوپا دل ری

دیگر خبرها

  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • مرادصحرایی: از ثمره آموزش‌وپرورش امروز کشور مقتدر است
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • تجلیل از معلمان سرآمد استان تهران با حضور وزیر آموزش‌وپرورش
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام