Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار قزوين گفت: فرصت هاي سرمايه گذاري در قزوين به دليل قابليت هاي بالاي اين استان در حوزه هاي مختلف صنعتي، کشاورزي و گردشگري کم نظير هستند.

به گزارش ايرنا، منوچهر حبيبي روز چهارشنبه در نشست بررسي فرصت هاي سرمايه گذاري قزوين افزود: با توجه به قابليت هاي مختلف استان در زمينه سرمايه گذاري بايد در اين زمينه تلاش هاي خود را دوچندان کنيم تا شاهد رونق توليد و اشتغال قزوين باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآور شد: در سال جاري براي 60 ميليون دلار سرمايه گذاري خارجي در استان هدف گذاري شده که در نيمه نخست اول سال جاري 19 ميليون دلار از اين ميزان جذب شده است.
حبيبي همچنين گفت: سياست تيم اقتصادي استان بر جذب بيشتر سرمايه در استان بوده وهدايت اين سرمايه گذاران به شهرک هاي صنعتي و تجميع واحدهاي توليدي در الويت مي باشد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار قزوين با اشاره به استاندارد بودن شهرک هاي صنعتي استان از لحاظ برخورداري از امکانات زير بنايي براي واحدهاي توليدي، خاطر نشان کرد:تمام سرمايه گذاران مي توانند به راحتي در اين شهرک ها سرمايه گذاري کرده و در کوتاه ترين زمان ممکن واحد خود را راه اندازي کنند.
وي با اشاره به برخورداري استان قزوين از سند آمايش سرزميني، گفت: جهت گيري هاي صنعتي استان در همين راستا کاملا مشخص شده و با حفظ کاربري هاي زمين و از بين نرفتن زمين هاي کشاورزي استان تلاش مي کنيم واحدهاي توليدي درصورت عدم استقرار در شهرک هاي صنعتي در زمين هاي درجه سه و چهار و غير قابل کشت احداث شوند.
حبيبي خاطر نشان کرد: با توجه به وجود برخي از مناطق غير قابل کشت در استان، طرح احداث شهرک هاي انرژي در اين مناطق در حال پيگيري است که اميدواريم با احداث آن استان قزوين به قطب توليد انرژي هاي پاک در کشور تبديل شود.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار قزوين افزود: احداث اين شهرک مي تواند الگوي خوبي براي توليد انرژي هاي نو و همچنين حفاظت از محيط زيست باشد.
6104*3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۲۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و 800 هکتار است که پیش از این برای دو هزار و 700 هکتار آن سند صادر شده بود .
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و 142 فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.
وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری ۶ هزار واحد بنیاد مسکن در سفر رئیس جمهور
وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست درخصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز، بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

دیگر خبرها

  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است